Công Ty TNHH Nha Khoa Sài Gòn Tâm Đức - Cà Mau
Công Ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Gạch Men Nhà Ý
Công Ty TNHH Essential Design Collective
Công Ty TNHH Vstarzone Entertainment
Công Ty Cổ Phần Quản Lý Giáo Dục Và Đầu Tư E M G
Công Ty TNHH Sản Xuất Thương Mại Ag Window
Công Ty TNHH Đầu Tư Thương Mại Dịch Vụ Địa Ốc Đại Việt
Công Ty TNHH Kế Toán Và Đại Lý Thuế MK
Công Ty TNHH Ocean Gym
Công Ty TNHH Thương Mại Trang Trí Nội Thất Thành Vinh
Supporting Employer Branding Initiatives: implement strategies to enhance the company's reputation as a desirable employer.
Content Creation: assist in creating engaging content for various platforms, including: social media, company website, and recruitment materials, highlighting employee experience.
Social Media Management: support managing the company's social media presence, sharing content related to employee life, company culture, and career opportunities.
Event Support: join in and organize recruitment events, career fairs, and other activities aimed at attracting potential employees.
Employee Engagement: help with initiatives aimed at boosting employee morale and engagement, which is crucial for employer branding.
Research and Analysis: conduct research on employer branding best practices and analyze the effectiveness of current strategies.
Communication: The trainee communicates with various stakeholders, including employees, potential candidates, and other teams within the company.
1. Qualifications & Skills:
Final-year student or fresh graduate majoring in Human Resources, Communications, Marketing, Business Administration, or relevant fields. Able to commit to afull-timeinternship for6 months.
Strong communication skill: Both written and verbal, are essential forcreating and sharing content, as well as interacting with various stakeholders.
Social media knowledge:Understanding of social media platforms and how to use them effectively for employer branding.
Creative thinking:The capacity to develop engaging content and innovative employer branding strategies.
Basic understanding of HR and marketing principles:This can be helpful in understanding the broader context of employer branding.
A plus, ifequipped with knowledge of AIand theability to leverage AI toolsto enhance marketing effectiveness and content creation.
2. Culture Fit – You’ll thrive at PATIif you:
Good command of English(Written and Spoken), equivalent to an IELTS score of 6.0.
Strong organizational and communication skillsto collaborate effectively with internal teams and external candidates.
A positive, “can do” attitude withproactive learning behavior.
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.
Công Ty TNHH Đầu Tư Thương Mại Dịch Vụ Địa Ốc Đại Việt
Công Ty TNHH Kế Toán Và Đại Lý Thuế MK
Công Ty TNHH Ocean Gym
Công Ty TNHH Thương Mại Trang Trí Nội Thất Thành Vinh
Công Ty TNHH Nha Khoa Sài Gòn Tâm Đức - Cà Mau
Công Ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Gạch Men Nhà Ý
Công Ty TNHH Essential Design Collective
Công Ty TNHH Vstarzone Entertainment
Công Ty Cổ Phần Quản Lý Giáo Dục Và Đầu Tư E M G
Công Ty TNHH Sản Xuất Thương Mại Ag Window