Việc làm Digital Marketing Director (Tourism) - Headhunter HRchannels Group

Digital Marketing Director (Tourism)

  • salary Mức lương: 34 - 55 triệu VNĐ
  • date Hạn nộp: 27/09/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Headhunter HRchannels Group
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
27/08/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Trên 3 năm
Yêu cầu giới tính:
N/A
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
Hồ Chí Minh
1. Hồ Chí Minh
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

Dream Job Alert! Become a Digital Marketing Director (Tourism, ID18075) at a leading travel agent company and earn $2400/month:

  • Research the tourism market, competitors, analyze target customer behavior and insights.
  • Build a comprehensive, multi-channel online marketing strategy, budget for short, medium and long term.
  • Adjust the marketing plan based on the actual market situation
  • Coordinate with the Board of Directors to build appropriate brand and communication strategies.
  • Build and update the reward points system, gifts,

Yêu cầu công việc:

  • Female, 27-34 years old
  • Bachelor’s or Master’s degree in Journalism, Communications, Marketing, Business Administration, E-commerce, or related fields Background and/or certifications in digital technology, system management, data analysis (e.g., CRM, Google Analytics, Marketing Automation)
  • Minimum of 10 years of experience in Marketing, including at least 3 years in a senior management role (e.g., CMO, Marketing Director) in Tourism/Hospitalily/FMCG/Education/Retail.... Field Proficiency in English (all four skills); additional languages are a plus
  • Practical experience in developing strategies and executing marketing initiatives Strategic thinking and strong leadership skills
  • In-depth understanding of advertising platforms and digital marketing technologies

Quyền lợi được hưởng:

- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
for loyal customers

  • Set up an annual marketing budget and allocate effectively to channels.
  • Manage and optimize online channels: Google Ads, Facebook/Instagram, Tiktok, X, SEO, Email marketing, Zalo, Website, Affiliate, ...
  • Orient digital content (content marketing), videos, social media suitable for target customers.
  • Build and maintain an automation marketing system (CRM, email workflows, loyalty, ...).
  • Effectively deploy market access campaigns, promotions, gift vouchers
  • Develop brand recognition strategies on online platforms.
  • Build communication plans for events, campaigns to launch new tour/service products.
  • Represent the company at some events, industry organizations
  • Build and develop a database of individual customers (couples, families, etc.)
  • Monitor and analyze data from digital channels, report campaign effectiveness
  • Recruit, train and manage marketing teams (performance, content, digital Customer service, etc.)
  • Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

    TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

    QR Code