Công Ty Cổ Phần Bánh Mì Má Hải Việt Nam
Công Ty Cổ Phần Thương Mại Hi-foods - Chi Nhánh Thành Phố Hồ Chí Minh
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Động Lực Phương Đông
Công Ty TNHH Home 101
Công Ty Cổ Phần Sản Xuất Thương Mại Xuất Nhập Khẩu Miyoung Cosmetic
Công Ty Cổ Phần MBB Retail
Chi Nhánh Taị Thành Phố Hồ Chí Minh Công Ty TNHH Tập Đoàn Tân Dược Phát
Công Ty TNHH Công Nghệ Hoàng Nguyễn
Công Ty Cổ Phần MBB Retail
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Efruit
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
JOB PURPOSE
You will be responsible for leading the development and execution of the brand online. You are the expert of your channel, category, consumer and market knowledge and use this to steer your own activation plan. Brand Managers are focused on achieving brand business objectives in the short and long term.
MAIN ACCOUNTABILITIES
Responsible for achieving Brand objectives with respects sales volume:
• Develop and implement the marketing strategy for e-com channel. Including the consumer & customer centric business plans in collaboration with commercial teams, collaborate with transactional media partner/manager to build a performance media strategy.
• Be able to extract and read data to understand consumer insights and market shifts to develop strong sell-out plans driving growth.
• Oversee and input into the development of operational brand plans.
• Propose and monitor brand activities in order to address identified brand issues.
• Conducts analysis and periodical reviews of the brand, competitive, category, customer and consumer trends.
• Manage external agencies and suppliers (expert partners).
Drive innovation and creativity in products and brand activities:
• Drive product development projects in assigned brands.
• Collaborate with R&D and project team to develop the online strategy for launch and propose product to launch online.
• Increase brand awareness of categories/brands.
• Ensure application of best practice of brand management tools.
• Analyze and propose relevant research studies.
• Utilize research data/findings and market information effectively.
Implement A&P Budget effectively to ensure ROI:
• Manage the impact of each cost element on brand/online business profitability.
• Control brand support expenditure.
• Improve brand profitability through implementing cost control measures.
• Bachelor degree in any discipline
• Ideally 5-6 years of Marketing/ Online Marketing experience preferably HPC/Beauty in FMCG
• Skills in digital marketing ranging from monitor analytics, interpreting data, implementing effective CRM campaigns to target core consumers effectively.
• A passion for marketing, the online space and digital marketing.
• Experience developing concepts and product innovations.
• Demonstrated high performance in project management
• Commercial acumen
• A considered, analytical approach to working with concepts, consumers, problem solving, stakeholder management
• Strategic thinking, analytical thinking and critical thinking.
• Good articulation & conceptual thinking and strong project management skills.
• Proficiency in English.
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.
Chi Nhánh Taị Thành Phố Hồ Chí Minh Công Ty TNHH Tập Đoàn Tân Dược Phát
Công Ty TNHH Công Nghệ Hoàng Nguyễn
Công Ty Cổ Phần MBB Retail
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Efruit
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty Cổ Phần Bánh Mì Má Hải Việt Nam
Công Ty Cổ Phần Thương Mại Hi-foods - Chi Nhánh Thành Phố Hồ Chí Minh
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Động Lực Phương Đông
Công Ty TNHH Home 101
Công Ty Cổ Phần Sản Xuất Thương Mại Xuất Nhập Khẩu Miyoung Cosmetic
Công Ty Cổ Phần MBB Retail