Việc làm Digital Brand Manager - Marico

Digital Brand Manager

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 24/11/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Marico South East Asia Corporation
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Trưởng Nhóm/Trưởng Phòng
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
24/10/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Chuyên môn:
Xây Dựng Chiến Lược Thương Hiệu , Marketing Tại Điểm Bán , Kích Hoạt Thương Hiệu
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
<P>, Hồ Chí Minh
1. <p>Hồ Chí Minh

Việc Làm Tương Tự

Công Ty TNHH Một Thành Viên Wacontre

Performance Marketing Manager (E - Commerce Field) - Upto 55M Gross (Phú Nhuận , Hcm)

Công Ty TNHH Một Thành Viên Wacontre

Hồ Chí Minh 50 - 55 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Một Thành Viên Wacontre

Performance Marketing Manager (E - Commerce Field) - Lương 55 Triệu Gross - Phú Nhuận

Công Ty TNHH Một Thành Viên Wacontre

Hồ Chí Minh 50 - 55 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Home 101

Marketing Manager

Công Ty TNHH Home 101

Hồ Chí Minh 20 - 26 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần MBB Retail

Marketing Specialist

Công Ty Cổ Phần MBB Retail

Hồ Chí Minh 13 - 15 triệu VNĐ
Công ty TNHH Behn Meyer Việt Nam

Marketing Manager (Bình Dương/Hồ Chí Minh)

Công ty TNHH Behn Meyer Việt Nam

Hồ Chí Minh,... Thỏa thuận
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư AG

Marketing Manager

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư AG

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Công ty Cổ Phần BC Concept - Chi nhánh Hồ Chí Minh

Marketing Manager F&B

Công ty Cổ Phần BC Concept - Chi nhánh Hồ Chí Minh

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Công ty TNHH Dịch Vụ TL ( Nhà hàng The Gangs và Topping Beef)

Marketing Manager (Nhà Hàng Âu - Nhật)

Công ty TNHH Dịch Vụ TL ( Nhà hàng The Gangs và Topping Beef)

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Công Ty Cổ Phần MBB Retail

Marketing Specialist

Công Ty Cổ Phần MBB Retail

Hồ Chí Minh 13 - 15 triệu VNĐ
Công Ty CP Bất Động Sản Heco Land

Chuyên Viên Quan Hệ Chủ Nhà / Chủ Đầu Tư

Công Ty CP Bất Động Sản Heco Land

Hồ Chí Minh 15 - 30 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Thương Mại Stvn

Quản Lý Nhà Hàng/ Tổng Quản Lý - Thu Nhập Lên Đến 25 Triệu

Công Ty Cổ Phần Thương Mại Stvn

Hồ Chí Minh 19 - 25 triệu VNĐ
Chi Nhánh Taị Thành Phố Hồ Chí Minh Công Ty TNHH Tập Đoàn Tân Dược Phát

Trưởng Nhóm Marketing Mỹ Phẫm Dailyu

Chi Nhánh Taị Thành Phố Hồ Chí Minh Công Ty TNHH Tập Đoàn Tân Dược Phát

Hồ Chí Minh 15 - 20 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

JOB PURPOSE

You will be responsible for leading the development and execution of the brand online. You are the expert of your channel, category, consumer and market knowledge and use this to steer your own activation plan. Brand Managers are focused on achieving brand business objectives in the short and long term.


MAIN ACCOUNTABILITIES

Responsible for achieving Brand objectives with respects sales volume:

• Develop and implement the marketing strategy for e-com channel. Including the consumer & customer centric business plans in collaboration with commercial teams, collaborate with transactional media partner/manager to build a performance media strategy.

• Be able to extract and read data to understand consumer insights and market shifts to develop strong sell-out plans driving growth.

• Oversee and input into the development of operational brand plans.

• Propose and monitor brand activities in order to address identified brand issues.

• Conducts analysis and periodical reviews of the brand, competitive, category, customer and consumer trends.

• Manage external agencies and suppliers (expert partners).

Drive innovation and creativity in products and brand activities:

• Drive product development projects in assigned brands.

• Collaborate with R&D and project team to develop the online strategy for launch and propose product to launch online.

• Increase brand awareness of categories/brands.

• Ensure application of best practice of brand management tools.

• Analyze and propose relevant research studies.

• Utilize research data/findings and market information effectively.

Implement A&P Budget effectively to ensure ROI:

• Manage the impact of each cost element on brand/online business profitability.

• Control brand support expenditure.

• Improve brand profitability through implementing cost control measures.


Yêu cầu công việc:

• Bachelor degree in any discipline

• Ideally 5-6 years of Marketing/ Online Marketing experience preferably HPC/Beauty in FMCG

• Skills in digital marketing ranging from monitor analytics, interpreting data, implementing effective CRM campaigns to target core consumers effectively.

• A passion for marketing, the online space and digital marketing.

• Experience developing concepts and product innovations.

• Demonstrated high performance in project management

• Commercial acumen

• A considered, analytical approach to working with concepts, consumers, problem solving, stakeholder management

• Strategic thinking, analytical thinking and critical thinking.

• Good articulation & conceptual thinking and strong project management skills.

• Proficiency in English.


Quyền lợi được hưởng:


Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code