Việc làm Customer Service Staff (Call Center) - DAIKIN VIETNAM

Customer Service Staff (Call Center)

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: (Đã hết hạn)
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Công ty Cổ phần Daikin Air Conditioning
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
21/07/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Trên 1 năm
Yêu cầu giới tính:
N/A
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
Hồ Chí Minh
1. Hồ Chí Minh

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

* Perform Periodic reports and incidents directly to Leader
* Responsible for managing 3 main tasks:
1. Team Management:
- Being the person who is in charged of some teams ( Hotline, Telesale, Happy Call) in Call Center, as "Lead Team Inbound"
- Being the person who works directly with the supervisor of vendor to guarantee KPIs about quantity & quality.
- Deploy the requirements of the management to other teams exactly & specificly
- Record problems arising from teams and offer solutions or ask consultation from leader (if necessary).
- Check the operation process of the teams & raise proposal to make adjustment ( if necessary)
2. KPI Management Team Inbound:
- Control and monitor Call Center respond ratio during the day and make necessary, timely adjustments
- Control agents coordination to achieve KPI by each time frame
- Control customer satisfaction points, call quality realtime based on the system
- Implement assigned reports
- Check operation, KPIs monthly & report monthly to Call management
3. Training Planning
- Discuss & follow with vendor about recruitment inquiry.
- Support training team to build suitable training content & plan
- Coordinate with training team in making effective program, ideas for improving training quality.

Yêu cầu công việc:

- University degree of Social & Science, Education or English major or related major to the job
- At least 1 year of experience in Customer Service, Call center, Agency Admin/Support
- Advanced MS Word, MS Excel and MS Power point is a plus
- Demonstrated ability to handle multiple tasks
- Proficient in English, especially listening & speaking is the advantage
- A willingness to learn continuosly and to adapt to new conditions
- Strong communication skills with people of all levels and team managing skills
- Positive attitude and focus on customer service

Quyền lợi được hưởng:

- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code