Công Ty TNHH Du Lịch Mê Kông Huyền Bí
Công Ty Cổ Phần Altius Link Việt Nam
Công Ty TNHH Holidays Việt Nam
Công Ty Cổ Phần Altius Link Việt Nam
Công Ty TNHH Văn Hoá Truyền Thông Liveu
Công Ty TNHH Đầu Tư Thương Mại Dịch Vụ Địa Ốc Đại Việt
Bellsystem24 VietNam
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Phát Triển Địa Ốc Phát Đạt
Công Ty TNHH Nha Khoa Xinh
Công Ty TNHH Du Lịch Mê Kông Huyền Bí
Công Ty Cổ Phần Altius Link Việt Nam
Công Ty TNHH Holidays Việt Nam
* Perform Periodic reports and incidents directly to Leader
* Responsible for managing 3 main tasks:
1. Team Management:
- Being the person who is in charged of some teams ( Hotline, Telesale, Happy Call) in Call Center, as "Lead Team Inbound"
- Being the person who works directly with the supervisor of vendor to guarantee KPIs about quantity & quality.
- Deploy the requirements of the management to other teams exactly & specificly
- Record problems arising from teams and offer solutions or ask consultation from leader (if necessary).
- Check the operation process of the teams & raise proposal to make adjustment ( if necessary)
2. KPI Management Team Inbound:
- Control and monitor Call Center respond ratio during the day and make necessary, timely adjustments
- Control agents coordination to achieve KPI by each time frame
- Control customer satisfaction points, call quality realtime based on the system
- Implement assigned reports
- Check operation, KPIs monthly & report monthly to Call management
3. Training Planning
- Discuss & follow with vendor about recruitment inquiry.
- Support training team to build suitable training content & plan
- Coordinate with training team in making effective program, ideas for improving training quality.
- University degree of Social & Science, Education or English major or related major to the job
- At least 1 year of experience in Customer Service, Call center, Agency Admin/Support
- Advanced MS Word, MS Excel and MS Power point is a plus
- Demonstrated ability to handle multiple tasks
- Proficient in English, especially listening & speaking is the advantage
- A willingness to learn continuosly and to adapt to new conditions
- Strong communication skills with people of all levels and team managing skills
- Positive attitude and focus on customer service
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.
Công Ty Cổ Phần Altius Link Việt Nam
Công Ty TNHH Văn Hoá Truyền Thông Liveu
Công Ty TNHH Đầu Tư Thương Mại Dịch Vụ Địa Ốc Đại Việt
Bellsystem24 VietNam
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Phát Triển Địa Ốc Phát Đạt
Công Ty TNHH Nha Khoa Xinh