Việc làm Contact Center Services & Sales Representative – Outbound (Telesales) – HCMC - HSBC Vietnam

Contact Center Services & Sales Representative – Outbound (Telesales) – HCMC

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 18/09/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
18/08/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Chuyên môn:
Tư Vấn Bán Hàng
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
Hồ Chí Minh
1. Hồ Chí Minh

Việc Làm Tương Tự

Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Hợp Long

Nhân Viên Kinh Doanh/ Sales Representative (Hà Nội, Hồ Chí Minh, Đà Nẵng, Hải Phòng & Các Tỉnh Phía Bắc)

Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Hợp Long

Hà Nội,... 8 - 25 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Địa Ốc Tera

Nhân Viên Kinh Doanh Bất Động Sản – Thu Nhập Hấp Dẫn Từ 36TR – 60TR++

Công Ty Cổ Phần Địa Ốc Tera

Hồ Chí Minh Từ 15 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần SSQC

Nhân Viên Tư Vấn Bđs Cao Cấp TPHCM - Lương Cứng 6 - 10TR + HH Lên Đến 70% (Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm)

Công Ty Cổ Phần SSQC

Hồ Chí Minh 10 - 100 triệu VNĐ
Công Ty CP Bất Động Sản Sic Land

Nhân Viên Kinh Doanh Bất Động Sản (Hỗ Trợ Marketing + Trung Bình 50 – 200 Triệu/Giao Dịch)

Công Ty CP Bất Động Sản Sic Land

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Quản Lý Tài Sản Wonder

Chuyên Viên Tư Vấn Đầu Tư BĐS

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Quản Lý Tài Sản Wonder

Hồ Chí Minh 10 - 30 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Địa Ốc Tera

Nhân Viên Kinh Doanh (Lương Cứng 6 - 15 Triệu + Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm + Hỗ Trợ Data + Marketing)

Công Ty Cổ Phần Địa Ốc Tera

Hồ Chí Minh 20 - 50 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Savvy Land

Nhân Viên Kinh Doanh - Mảng Bất Động Sản - Thu Nhập Từ 30TR - Làm Việc Tại HCM, HN

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Savvy Land

Hồ Chí Minh,... 30 - 50 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Good Review Service

Nhân Viên Telesales Ca Đêm - Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm Thu Nhập 8TR Đến 50TR - Có Lương Cứng

Công Ty TNHH Good Review Service

Hồ Chí Minh 8 - 50 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Phát Triển Đại Trường Sơn

Nhân Viên Tư Vấn/Kinh Doanh Bđs – Không Cần Kinh Nghiệm – Thu Nhập Không Giới Hạn – Làm Việc Tại Tân Bình

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Phát Triển Đại Trường Sơn

Hồ Chí Minh 7 - 15 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

• To perform high quality outbound customer contact by identifying additional needs to both existing and new to bank customers.

• Focuses on building rapport and trust with existing and new to bank customers to ensure the highest level of customer satisfaction.

• Job holder is required to achieve the monthly minimum standards with respect to customer contacts and relevant Key Performance Indicators (i.e. customer outcomes, operational risk measures etc.)

• Manage the straight through sales process acquisition of leads generated.

• Where appropriate deliver the initial customer request successfully alongside any additional products, services and solutions that have been identified.

• Seeking to improve processing and managing the individual product error rates and smooth processing of all customer applications.

• By engaging with various Business partners inclusive but not limited to Credit, CAU CPD, PMG, CSV, and MKT, GSCM on daily task and processes under the guidance of the Team Manager.

• Deliver fair outcomes for our customers and ensure own conduct maintains the orderly and transparent operation of financial markets

• Contribute to team development, effectiveness and success by sharing knowledge and good practice, working collaboratively with others to create a productive, diverse and supportive working environment.

• Continuously monitor and gather information to assess potential impacts and identify possible risks and opportunities for the business.

• Apply policies, procedures, practices and standards to their allocated tasks, taking responsibility for their own actions, to ensure the achievement of high levels of quality, effective risk management and regulatory compliance.

Yêu cầu công việc:

• Bachelor's degree

• Be proficient language(s) required by the process

• Open to working flexible shifting schedules

• Must be flexible, customer centric and have the ability to thrive in a team environment seeking feedback and open to development

• Take pride in delivering what is promised in line with the customer and service expectations

• Want to do a good job, is concerned about getting it right for the customer and checks everything is in order

• Ability to work in a high-volume, fast paced environment is required

• Proficiency with personal computers and basic software packages and specialised applications

• Excellent communication skills and is polite and friendly at all times

• Display patience and empathy

Quyền lợi được hưởng:

Health insurance and Social insurance regulated by Vietnam Labor Law
Excellent career potential and attractive remuneration packages.
Professional, dynamic working environment

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code