Việc làm Branch Service Officer (Outsourcing) - United Overseas Bank (Vietnam) Limited (UOB)

Branch Service Officer (Outsourcing)

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 16/12/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
United Overseas Bank (Vietnam) Limited (UOB)
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
15/11/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Ngành nghề:
Dịch Vụ Khách Hàng
Chuyên môn:
Xử Lý Khiếu Nại , Giải Quyết Vấn Đề , Sử Dụng CRM
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
<P>Saigon Ward, Ho Chi Minh City</P> , Hồ Chí Minh
1. <p>Saigon Ward, Ho Chi Minh City</p>

Việc Làm Tương Tự

Công Ty Cổ Phần Nhà Hòa Bình

Nhân Viên Lễ Tân Kiêm Cskh (8 - 11Tr)

Công Ty Cổ Phần Nhà Hòa Bình

Hồ Chí Minh 8 - 11 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Trang Sức Zhen Yi Fang Việt Nam

Nhân Viên Lễ Tân [ Làm Việc Tại Quận 2 ]

Công Ty TNHH Trang Sức Zhen Yi Fang Việt Nam

Hồ Chí Minh Từ 9 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Y Tế 3C

Nhân Viên Lễ Tân Trưởng Kiêm Leader CSKH

Công Ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Y Tế 3C

Hồ Chí Minh 12 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH The Only Group

Nhân Viên Lễ Tân Nhà Hàng - Quận 1

Công Ty TNHH The Only Group

Hồ Chí Minh 9 - 12 triệu VNĐ
Viện Thẩm Mỹ Slender

Nhân Viên Lễ Tân

Viện Thẩm Mỹ Slender

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Công Ty Cổ Phần Kangjin Việt Nam

Nhân Viên Lễ Tân

Công Ty Cổ Phần Kangjin Việt Nam

Hồ Chí Minh 11 - 12 triệu VNĐ
Khách sạn Aiden Sài Gòn

Nhân Viên Lễ Tân (Tiếng Trung)

Khách sạn Aiden Sài Gòn

Hồ Chí Minh 8 - 12 triệu VNĐ
Tiệm Lẩu The Jing

Nhân Viên Lễ Tân (Ưu Tiên Biết Tiếng Trung/Tiếng Hàn)

Tiệm Lẩu The Jing

Hồ Chí Minh 6 - 15 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Bất Động Sản Homeplus

Nhân Viên Hành Chính Lễ Tân (Ưu Tiên Nữ - Thu Nhập 8 - 10 Triệu)

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Bất Động Sản Homeplus

Hồ Chí Minh 8 - 10 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Kinh Doanh Tư Vấn Đầu Tư Xây Dựng Central Park

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Không Y/C Kinh Nghiệm)

Công Ty TNHH Kinh Doanh Tư Vấn Đầu Tư Xây Dựng Central Park

Hồ Chí Minh 8 - 10 triệu VNĐ
Công Ty CP Vận Tải Thành Phố Hồ Chí Minh

Lễ Tân Khách Sạn Biết Tiếng Hoa - Đi Làm Ngay

Công Ty CP Vận Tải Thành Phố Hồ Chí Minh

Hồ Chí Minh 7 - 8 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Nhân Lực Toàn Cầu

Nhân Viên Đón Khách (Hostess) - Làm Việc Tại Đức

Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Nhân Lực Toàn Cầu

Hồ Chí Minh 68 - 80 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

About UOB

United Overseas Bank Limited (UOB) is a leading bank in Asia with a global network of more than 500 branches and offices in 19 countries and territories in Asia Pacific, Europe and North America. In Asia, we operate through our head office in Singapore and banking subsidiaries in China, Indonesia, Malaysia and Thailand, as well as branches and offices. Our history spans more than 80 years. Over this time, we have been guided by our values – Honorable, Enterprising, United and Committed. This means we always strive to do what is right, build for the future, work as one team and pursue long-term success. It is how we work, consistently, be it towards the company, our colleagues or our customers.


Job Responsibilities

1. Operation: Branch daily operations.

• Responsible for account opening/ maintenance services for all segments (include processing on core-system and other relevant systems)

• Attend to customers and stakeholder queries and/ or requests assist to resolve service issues or escalate unresolved concerns to Branch Service Manager.

• Ensuring and monitoring the number of applications processed within the day to meet SLA

• Exercise vigilance when performing duties and highlight unusual and suspicious transactions

• Comply with established operational control and audit procedures

• Perform daily/ monthly reports and reconciliation

2. Customer services:

• Ensure to provide high-quality services to clients and meet their needs.

• Receive and handle customer's queries/complaint promptly.

• Develop and maintain strong relationships with clients and act as contact point for any service-related issues.

• Identify grow opportunities to value-add our customers via sales lead and referrals.

3. And others delegated tasks will be communicated by management if there are changes and updates.


Yêu cầu công việc:

• Bachelor’s degree/University degree or equivalent.

• Possess a positive mindset with a CAN-DO attitude and passion to deliver quality customer service.

• Possess a pleasant voice, excellent comprehension, communication, interpersonal skills, and work etiquette.

• Strong customer service mindset and enjoy the challenge of meeting and exceeding customers’ expectations.

• Team player, problem-solving skills, and well time management.

• Good knowledge, understanding of banking and financial service laws and regulations, understanding of products and systems.

• Knowledge of different company types and KYC requirements will be advantageous.

• Resourceful, proactive, results-driven, attention to details.

• Able to multitask and process leadership traits.

• Proficient in PC skills including MS Office applications.

• Fluently (written and spoken) in English and effectively computer programming language (VBA/VBS) are advantage.


Quyền lợi được hưởng:

Performance Bonus
Healthcare Insurance Policy; Annual Health Check-Up Program
Tenure Policy (Long-service award); Annual Paid


Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code