Việc làm [Aeon Da Nang] Group Leader - Omni Channel (Trưởng Nhóm Bán Hàng Đa Kênh) - AEON VIỆT NAM

[Aeon Da Nang] Group Leader - Omni Channel (Trưởng Nhóm Bán Hàng Đa Kênh)

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 10/12/2025
  • place Địa điểm: Đà Nẵng
Công Ty TNHH Aeon Việt Nam
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp
Ngày đăng tuyển:
10/11/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
2 - 4 năm
Số lượng tuyển:
1
Yêu cầu giới tính:
Nữ
Địa điểm làm việc:
Đà Nẵng
Thanh Khê , -, Đà Nẵng
1. Thanh Khê Đà Nẵng, Việt Nam - Đà Nẵng

Việc Làm Tương Tự

Công Ty TNHH Aeon Việt Nam

[AEON DA NANG] GROUP LEADER - CASHIER (TRƯỞNG NHÓM THU NGÂN)

Công Ty TNHH Aeon Việt Nam

Đà Nẵng Thỏa thuận
Công Ty TNHH Aeon Việt Nam

[AEON DA NANG] GROUP LEADER - CUSTOMER SERVICE (TRƯỞNG NHÓM DỊCH VỤ KHÁCH HÀNG)

Công Ty TNHH Aeon Việt Nam

Đà Nẵng Thỏa thuận
Công Ty TNHH Một Thành Viên Mailisa

Nhân Viên Y Tá - Điều Dưỡng Toàn Quốc Thu Nhập 15-30 Triệu

Công Ty TNHH Một Thành Viên Mailisa

Lâm Đồng,... Đến 30 triệu VNĐ
Công Ty Tài chính TNHH HD SAISON

Nhân Viên Hỗ Trợ Thanh Toán Địa Bàn Đà Nẵng - Srs - Đn

Công Ty Tài chính TNHH HD SAISON

Đà Nẵng 15 - 30 triệu VNĐ
Công Ty Tài chính TNHH HD SAISON

Nhân Viên Hỗ Trợ Thanh Toán Địa Bàn Khu Vực Đà Nẵng - Srs - Đn

Công Ty Tài chính TNHH HD SAISON

Đà Nẵng,... 15 - 30 triệu VNĐ
Sun Hospitality Group

Giám Sát Phục Vụ

Sun Hospitality Group

Đà Nẵng 8 - 11 triệu VNĐ
Công ty Tài Chính TNHH MTV Home Credit Việt Nam

Nhân Viên Tư Vấn Trả Góp [Miền Trung - Bắc Tây Nguyên]

Công ty Tài Chính TNHH MTV Home Credit Việt Nam

Bình Định,... Từ 8 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Aeon Việt Nam

Trưởng Nhóm Quầy Bánh Mì [Aeon Đà Nẵng]

Công Ty TNHH Aeon Việt Nam

Đà Nẵng Thỏa thuận
Công Ty TNHH Bảo Hiểm Nhân Thọ Sun Life Việt Nam

Chuyên Viên Tư Vấn - Quản Lý Khách Hàng - Làm Việc Tại Đà Nẵng - Lương Cơ Bản Từ 12 Triệu + Trợ Cấp + Hoa Hồng Hấp Dẫn

Công Ty TNHH Bảo Hiểm Nhân Thọ Sun Life Việt Nam

Đà Nẵng Từ 12 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Viet Solutions Trust (VIETWOW)

Nhân Viên Kinh Doanh - Sales Ca Đêm (Theo Giờ Mỹ) – Làm Việc Tại Việt Nam

Công Ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Viet Solutions Trust (VIETWOW)

Hồ Chí Minh,... Thỏa thuận
Công Ty Tài chính TNHH HD SAISON

Nhân Viên Tư Vấn Trả Góp - Miền Trung & Miền Nam - Sed

Công Ty Tài chính TNHH HD SAISON

Đà Nẵng,... 8 - 15 triệu VNĐ
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam VIB

Cộng Tác Viên Thẻ Tín Dụng - Hội Sở Ngân Hàng Vib (Remote - Toàn Quốc - Ưu Tiên Telesales, Sales Thị Trường, Kênh Post, Sales, CSKH, Freelancer Các Ngành Nghề)

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam VIB

Hà Nội,... 20 - 80 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

Responsible for monitoring online orders to achieve online Sales target, delegate job to staff to monitor, confirm orders and customer service for better sales approach.

Handle online order in daily basis to complete all orders in time with effective quality of work.

Escalate of all problems/complains to assure they are satisfactory resolved.

1. Online Sales management

2. Customers service

3. Expense control

4. Rules and Regulations

  • Online Sales management
    - To manage group to handle online orders in daily basis to complete all orders in time with effective quality of work
    - To ensure all customers’ inquiries from various touch points (hotline, email, fanpage comment & message) are handled on time with appropriate manner.
    - To train staff about process, flow, order monitoring, customer service, etc….
    - Follow key performance indicators (Sales revenue, number of Orders, % cancellation before & after handover to delivery).
    - To manage & allocate staff shifts & working time to ideally handling all orders & requests from customers.
    - Coordinate with related departments ( Operation, warehouse, Transport, Accounting…) to deliver company's products to customers effectively & efficiently.
    - Make verbal or written daily, monthly reports related to sales online chanel
    - Update and change the price, promotion whitelist follow MD and OP HQ plan
    - Record and follow issues in Omni channel to all related departments for on time decision making.
  • Customers service
    - Manage customer enquiry for all on-line channels with fast & appropriate response
    - Escalate of all problems/complains and get advice from leader & manager to assure they are satisfactory resolved
    - Update all related issues regarding the orders for further coordinating with customer
    - Follow customer’s trend, comment, feedback and report
  • Expense Control
    - How to improve effective cost per working hours for staff (sales, picker)
    - Manage materials and equipments reasonably
  • Rules and Regulations
    - Follow approved project development strategy
    - Follow company’s policies, rules and regulations.
    - Check, monitor, remind and guide staff to contribute work follow deadline
    - Other tasks or responsibilities as assigned by superiors

Yêu cầu công việc:

Yêu cầu ứng viên

  • College/Vocational College
  • At least 2 year experience, including 1 year as GL in Supermarket
  • Be able to work at shift & on Public holidays.

Kỹ năng ưu tiên

  • Strong communication and problem solving skills.
  • Computer literacy: Word and Excel
  • Strong counting and calculation skills are required
  • Customer service skills: Customer service minded
  • Team work skill: Actively promote team work
  • Leadership: Acting leadership by example

Quyền lợi được hưởng:

Quyền lợi

  • Monthly bonus based on revenue
  • 13th month bonus & MBO
  • Health care insurance
  • Full salary social insurance
  • Participate in senior management training programs
  • Annual promotion basic

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code