Hạn nộp hồ sơ: 14/12/2025 (Còn 4 ngày)
Headhunter Vietnam Hrchannels.com
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam
Công ty Cổ phần Kỹ thuật Môi trường Việt An
Công Ty TNHH Phát Triển Thương Mại Quốc Tế Trần Anh
Công Ty TNHH Nguyễn Hồng
Công Ty Cổ Phần Air Filtech
CÔNG TY TNHH ADEN SERVICES VIỆT NAM
Công Ty TNHH Hydro-Tek Việt Nam
Công Ty Cổ Phần Hàng Hải Vsico
Công Ty Cổ Phần Giáo Dục Ismart (Hà Nội)
Công Ty Cổ Phần HR Focus Việt Nam
Công Ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Avepoint Việt Nam
What will you be doing?
As a technical support Engineer, you provide Level 1 and Level 2 Support to existing clients, serve as a primary contact to identify, troubleshoot and to provide resolutions to the reported issues. Your job is to work closely with R& Team by conducting preliminary investigations i.e., replicating the reported issues raised and communicate to the support software engineers and Quality assurance engineers of your findings to facilitate in bug fixing.
Your responsibilities will include:
5-day workweek, Saturdays and Sundays off
Young & vibrant working environment with great career development opportunities
Provide adequate equipment to support work.
Social insurance, medical insurance, unemployment insurance, are based on actual salary
Probation: Receive 100% salary.
Competitive salary, negotiable during the interview process.
Regular team-building events & internal activities.
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.
CÔNG TY TNHH ADEN SERVICES VIỆT NAM
Công Ty TNHH Hydro-Tek Việt Nam
Công Ty Cổ Phần Hàng Hải Vsico
Công Ty Cổ Phần Giáo Dục Ismart (Hà Nội)
Công Ty Cổ Phần HR Focus Việt Nam
Công Ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Avepoint Việt Nam
Headhunter Vietnam Hrchannels.com
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam
Công ty Cổ phần Kỹ thuật Môi trường Việt An
Công Ty TNHH Phát Triển Thương Mại Quốc Tế Trần Anh
Công Ty TNHH Nguyễn Hồng
Công Ty Cổ Phần Air Filtech