Việc làm Senior Air Operation Executive - Apex Logistics International (Vietnam) Co., Ltd

Senior Air Operation Executive

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 17/10/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Apex Logistics International (Vietnam) Co., Ltd
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
16/09/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Chuyên môn:
Quy Trình Check-in / Check-out , Quản Lý Đặt Phòng (Reservation) , Quản Lý Tài Sản Khách Sạn (PMS)
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
<P>6Th Floor, South Building, No. 60 Truong Son Street, Ward 2, Tan Binh District, Hcmc, </P> , Hồ Chí Minh
1. <p>6th Floor, South Building, No. 60 Truong Son Street, Ward 2, Tan Binh District, HCMC, Vietnam</p>

Việc Làm Tương Tự

Ngân Hàng TMCP Hàng Hải Việt Nam - MSB

Chuyên Viên Quan Hệ Khách Hàng Doanh Nghiệp - RB - MSB - 1O273

Ngân Hàng TMCP Hàng Hải Việt Nam - MSB

Toàn quốc Thỏa thuận
Công Ty TNHH Ouji (Việt Nam)

Operation Assistant Manager

Công Ty TNHH Ouji (Việt Nam)

Hồ Chí Minh 25 - 30 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Các Giải Pháp Softel

English Call Agent Ca Đêm Full - Time (Làm Tại Văn Phòng)

Công Ty TNHH Các Giải Pháp Softel

Hà Nội,... 15 - 17 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Sản Xuất Và Thương Mại Việt Mỹ Đồng Nai

Merchandiser (Biết Tiếng Hoa)

Công Ty Cổ Phần Sản Xuất Và Thương Mại Việt Mỹ Đồng Nai

Đồng Nai,... Thỏa thuận
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Phát Triển Kiyoshi

Quản Lý Cửa Hàng ( Thu Nhập 9 - 12TR )

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Phát Triển Kiyoshi

Hồ Chí Minh 9 - 12 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Việt Mỹ SSU

Chăm Sóc Khách Hàng Kênh Call - Dự Án Shopee

Công Ty TNHH Việt Mỹ SSU

Hồ Chí Minh 7 - 8 triệu VNĐ
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

CHUYÊN VIÊN KHÁCH HÀNG DOANH NGHIỆP - TP. HỒ CHÍ MINH/ HÀ NỘI

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

Hồ Chí Minh,... Thỏa thuận
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

CHUYÊN VIÊN DỊCH VỤ KHÁCH HÀNG - TP. HỒ CHÍ MINH/ HÀ NỘI

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

Hồ Chí Minh,... Thỏa thuận
Công Ty TNHH Đầu Tư Thương Mại Dịch Vụ Địa Ốc Đại Việt

Chăm Sóc Khách Hàng (Có Data Sẵn, Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm, Làm Tại Văn Phòng)

Công Ty TNHH Đầu Tư Thương Mại Dịch Vụ Địa Ốc Đại Việt

Hồ Chí Minh,... 8 - 20 triệu VNĐ
CÔNG TY TRÁCH NHIỆM HỮU HẠN QUINT MAJOR INDUSTRIAL VIỆT NAM

Chuyên Gia Bảo Trì

CÔNG TY TRÁCH NHIỆM HỮU HẠN QUINT MAJOR INDUSTRIAL VIỆT NAM

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Công Ty TNHH Fc Standard Logistics Việt Nam

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Logistics - Thành Thạo Tiếng Nhật

Công Ty TNHH Fc Standard Logistics Việt Nam

Hồ Chí Minh 15 - 25 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Enrich Management System

Technical Support/ Call Center/ Chăm Sóc Khách Hàng

Công Ty TNHH Enrich Management System

Hồ Chí Minh Từ 12 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

- Support in space arrangement / procurement capacity with carriers / coload partner.

- Dealing with issuing MAWB , transmit data FWB/FHL , internal management systems

- Record reservations and ensure all aspects of the bookings are properly recorded in file.

- Provide timely feedback in shipment issues / solution to Overseas offices, Sales and Customers for regarding cargo shortage/ damage/ any claims.

- Ensure all file closing and required report are done accurately, in a timely manner across internal systems.

- Collaborate with internal team members to ensure efficiency, excellent customer service and creative problem resolution.

- Perform other duties, as assigned by management.


Yêu cầu công việc:

1. Education & Qualifications: Bachelor’s Degree or Diploma


2. Working Experience

- 2-3 years of related experience in Airfreight industry (Airline/GSA, Freight Forwarding) either dealing with Air cargo reservation /operation / handling and documentation.

- Fluency in English is a must.

- Comfortable working within a fast-paced and deadline-driven environment.

- Ability to work under pressure.

- Strong analytical skills and problem-solving mentality.

- Commercial experience/capabilities.

- Strong customer service and interpersonal communication skills and the ability to resolve conflicts in a professional and urgent manner.

- Proficient in relevant computer applications.

- Strong attention to detail and accuracy

- Good understanding and experience in air freight documentation, Airlines / Freight forwarding system, countries regulation, airline operations, air export operations.

- Must be able to prioritize tasks.

- Ability to work independently or as a flexible team player.

- Calm, professional, helpful, and courteous always.



Quyền lợi được hưởng:

13th month Salary, Commission, Bonus
Full paid for Social Insurance, Health Insurance
Team activities, company outing trip


Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code