Việc làm Senior Administration Executive - LOTTE MALL West Lake Hanoi

Senior Administration Executive

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 14/09/2025
  • place Địa điểm: Hà Nội
LOTTE MALL West Lake Hanoi
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
14/08/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Ngành nghề:
Hành Chính/Văn Phòng
Chuyên môn:
Hành chính Văn phòng
Địa điểm làm việc:
Hà Nội
Hà Nội
1. Hà Nội
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

1. Managing Office Supplies and Equipment

- Receive request from other departments and make detailed purchasing plan to Shopping Mall and office.

- Control and plan for purchasing stationary, furniture/equipment, and office supply.

- Manage the usage of office supplies and equipment; ensure that provide timely and in sufficient quantity.

- Manage company’s and internal asset, periodically check the quality and quantity of asset, make periodical report of asset inventory

- Manage pest control service

- Manage Staff canteen


2. Document Management

- Update, store, manage contracts and administrative documents.

- Work with other departments to complete administrative procedures.


3. Managing and Processing payment for monthly administrative expenses

- Monitor, plan, and ensure timely payment of administrative expenses such as taxi fee, vehicle, office supplies, meal fee, parking fee, etc.

- Prepare reports on monthly administrative expenses


4. Mall Operation Support

- Liaise with relevant departments to collect monthly electric, water, gas index, quantity of staff cards, POP of tenants. Input data deduction on sales management system IRIS.

- Issue Debit note for Fix rent Tenant.

- Liaise with relevant parties to claim insurance for any accidents in tenants’ stores/Shopping Mall within Lotte’s responsibility.


5. Other tasks as assigned by Team Leader & Manager


Yêu cầu công việc:

1. Education: Bachelor degree required; A degree in business, administrative, accounting or a related field is preferred

2. Experience: At least 3 year of experience in an administrative position

3. Abilities:

• Knowledge of expense management and payment of administrative costs

• Proficient in MS Office: Word, Excel, PowerPoint

• Fluency in English

• Time management skills, Good communication skills, Quick problem-solving, and flexibility

• Careful, responsible, good at teamwork and able to work under high pressure

Quyền lợi được hưởng:

Salary, allowance, 13th month bonus salary, gift, annual salary review
Social, Health, Unemployment insurance; PVI Health insurance; Annual health check
15 days full paid leave a year

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code