Việc làm Sales Administrator - Airspeed manufacturing Việt Nam

Sales Administrator

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: (Đã hết hạn)
  • place Địa điểm: Long An
Công ty TNHH Airspeed manufacturing Việt Nam
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
15/05/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
2 - 3 năm
Số lượng tuyển:
1
Thời gian làm việc:
Từ Thứ 2 đến Thứ 6 (08:00 - 17:00, Thứ 7 luân phiên cách tuần (08h00-17h00))
Địa điểm làm việc:
Long An
A10-11, Đường 1, Khu xưởng Kizuna 2, Lô B4-3-7-8, KCN Tân Kim, Thị trấn Cần Giuộc, Huyện Cần Giuộc, Tỉnh Long An
1. A10-11, Đường 1, Khu xưởng Kizuna 2, Lô B4-3-7-8, KCN Tân Kim, Thị trấn Cần Giuộc, Huyện Cần Giuộc, Tỉnh Long An

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

1. Manage and maintain electronic and physical filing systems, including organizing and archiving documents

2. Quotation support team sales, cost bom, data analysis etc.

3. Create and update records and databases with personnel, financial and other data

4. Gather invoices, process office payments, bank transactions in a timely manner

5. Schedule appointments, meetings, and travel arrangements for management and employees

6. Manage phone calls and correspondence (e-mail, letters, packages etc.)

7. Assist with the coordination of office supplies, equipment, and vendor relationships

8. Provide support for special projects and ad-hoc administrative tasks as needed

9. Maintain electronic and paper record keeping systems

10. Ensure office policies and procedures are followed

11. Liaise with IT and facilities vendors to coordinate repairs and maintenance

12. Priority will be given to candidates with the following experience:

- Sales Administration in electrionic, LCD Monitor, home applicant, automatic, car

- Provide administrative support to the sales team, including preparing sales reports, managing sales records, and addressing customer inquiries.

- Assist in organizing and supporting sales events, conferences, and exhibitions

13. Logistics Administration:

- Assist with import-export procedures and customs declarations.

- Prepare import-export documents (e.g., foreign trade contracts, purchase orders, invoices, packing lists, etc.)

- Coordinate with forwarding agents to handle customs clearance, export-import procedures, and shipment receiving and dispatching tasks.

Yêu cầu công việc:

1. At least 2-3 years of experience in an office admin or sales admin role

2. Must be fluent in English

3. Excellent communication and interpersonal skills

4. Strong organizational and multitasking abilities

5. Attention to detail and problem-solving skills

6. Proficient in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)

7. Strong in time management skill

8. Ability to work under pressure and maintain enthusiasm.

Quyền lợi được hưởng:

1. Have Sundays and Saturdays off every other week.

2. Bonus for holidays, 13th month, bonus for annual business and tourism activities,....

3. Birthdays, monthly events,....

4. Insurance regimes under labor law,...

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code