Công Ty CP Thương Mại Tổng Hợp Và Xuất Nhập Khẩu An Thành
Công ty TNHH Hanoia
Công Ty Cổ Phần Xây Dựng BGI
Công Ty Cổ Phần Vijako Công Nghiệp
Công Ty CP Xây Dựng Và Sản Xuất Thép Hòa Bình
Công Ty Cổ Phần Phân Phối Dược Phẩm Phenikaa
Công Ty TNHH GRGR
Job Overview
As a Quality Management and Continuous Improvement Specialist ...
You provides technical support to DN Services, Service Partners and Customers, based on expert knowledge of DN-serviced products and solutions. Starting point for structured problem management in the DN Incident & Problem Management process. Identifies, analyzes, addresses and resolves technical problems.
• Supports technical escalations as a well as improvement initiatives.
• Adopts and provides technical product trainings and ensures communication and feedback of service-relevant information to / from country services units.
• Develops, implements, maintains and advises on service processes and standard operational procedures. Initiates, manages or supports customer, fleet and product performance improvement projects and initiatives.
Key Responsibilities
• Provides technical Support for an assigned technician group, customers or small set of products / services.
Identifies and troubleshoots complex technical problems ( For Example,related to mechanical, mechatronic, electronic, SW configuration and integrational issues) - also in co-operation with other DN Support functions ( For Example,M&S, SW PS).
• Works on assigned cases and task queues by following the proper case management protocols, prioritizing urgent requests, updating and escalating cases in alignment with supervisor.
• Analyzes technical issues and configuration topics, calling in and evaluating defective materials, trace and log files and determining reproduction steps and performing root cause analyses.
• Provides technical trainings, on-site-support and manages product-related technical escalations.
• Supports the integration of product and solution specific information ( For Example: service bulletins, FCO, Train-the-Trainer input) into standard services practices.
• Supports localization of services-relevant content.
• Regularly supports improvement projects.
• Diploma or equivalent work experience required.
• Minimum of 2-4 years of relevant experience or equivalent combination of education and experience in Service Support.
• Good business English skills (Written and spoken.)
• Experience in data analytic, Microsoft applications (Excel, Word and Powerpoint skills)
• Good presentations skills
Được đào tạo, lương tháng 13, thưởng đánh giá kết quả làm việc, các chế độ thăm hỏi khác
Được công ty mua bảo hiểm sức khỏe và tai nạn, khám sức khỏe định kỳ, tham gia CLB bóng đá ...
Phụ cấp xăng xe, điện thoại và công tác phí: tiền xe, khách sạn, công tác phí, lương OT,...
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.
Công Ty CP Thương Mại Tổng Hợp Và Xuất Nhập Khẩu An Thành
Công ty TNHH Hanoia
Công Ty Cổ Phần Xây Dựng BGI
Công Ty Cổ Phần Vijako Công Nghiệp
Công Ty CP Xây Dựng Và Sản Xuất Thép Hòa Bình
Công Ty Cổ Phần Phân Phối Dược Phẩm Phenikaa