Việc làm Process Expert - Maersk Vietnam Ltd.

Process Expert

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 12/11/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Maersk Vietnam Ltd.
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
12/10/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Chuyên môn:
Quy Trình Check-in / Check-out , Quản Lý Đặt Phòng (Reservation) , Quản Lý Tài Sản Khách Sạn (PMS)
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
<P>Sofic Tower, Ho Chi Minh City, </P> , Hồ Chí Minh
1. <p>Sofic Tower, Ho Chi Minh City, Vietnam</p>

Việc Làm Tương Tự

Công Ty Cổ Phần Sản Xuất Và Thương Mại Việt Mỹ Đồng Nai

Merchandiser (Biết Tiếng Hoa)

Công Ty Cổ Phần Sản Xuất Và Thương Mại Việt Mỹ Đồng Nai

Đồng Nai,... Thỏa thuận
Công Ty TNHH Golden Trust

Nhân Viên Pha Chế

Công Ty TNHH Golden Trust

Hồ Chí Minh Từ 7 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Các Giải Pháp Softel

English Call Agent Ca Đêm Full - Time (Làm Tại Văn Phòng)

Công Ty TNHH Các Giải Pháp Softel

Hà Nội,... 15 - 17 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Home 101

Home Service Manager

Công Ty TNHH Home 101

Hồ Chí Minh 18 - 26 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Thương Mại Và Đầu Tư Công Nghệ Viễn Thông Mới

Chuyên Viên It

Công Ty Cổ Phần Thương Mại Và Đầu Tư Công Nghệ Viễn Thông Mới

Hồ Chí Minh 9 - 12 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Kinh Doanh Tư Vấn Đầu Tư Xây Dựng Central Park

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Không Y/C Kinh Nghiệm)

Công Ty TNHH Kinh Doanh Tư Vấn Đầu Tư Xây Dựng Central Park

Hồ Chí Minh 8 - 10 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Kỹ Sư It Phần Cứng (Tiếng Anh Hoặc Nhật Tốt) ~ Lương Thỏa Thuận [26895 - Linh Trung, Thủ Đức]

Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

IT Staff (26924) [Quận 1, HCM]

Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Hồ Chí Minh 14 - 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Một Thành Viên Khách Sạn Azumaya (Chi Nhánh Thái Văn Lung 2 )

Nhân Viên Giám Sát Khách Sạn (Nhận Việc Ngay)

Công Ty TNHH Một Thành Viên Khách Sạn Azumaya (Chi Nhánh Thái Văn Lung 2 )

Hồ Chí Minh 10 - 11 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Nha Việt Premier Dental

Bác Sĩ Nha Khoa (Nha Khoa Tổng Quát)

Công Ty TNHH Nha Việt Premier Dental

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Kim Pilates

Huấn Luyện Viên Cá Nhân Pilates [ Thu Nhập Từ 15 Đến 30 Triệu ]

Kim Pilates

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Nhà Hàng MANMARU - Công ty TNHH Eat Factory Vietnam

Nhân Viên Phụ Bếp Nhà Hàng Nhật Q1

Nhà Hàng MANMARU - Công ty TNHH Eat Factory Vietnam

Hồ Chí Minh 7 - 9 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

Key Responsibilities:


• Primary point of contact for stakeholders for daily operations activities.

• Execute, manage and monitor the end-to-end shipment process on behalf of customer supply chain operation department.

• Orchestrator the overall flow of an end-to-end shipment.

• Provide value creation to the customers through effective business solutions by having good business knowledge, process understanding and customer-centric approach.

• Maintain effective communication with clients, carriers, suppliers, and internal stakeholders to ensure smooth logistics operations and timely resolution of issues.

• Monitor and record/report performances that help provide suitable recommendations on: Service delivery wins and/or Service failures, providing insights and recommendations for enhancing operational efficiency.

• Responsible for cross sell/up sell, customer retention.

• Adhere to process and Standard Operating Procedures (SOPs) and Internal Operating Procedures (IOPs) during daily operation.

• Identify deviations in process as compared to IOPs and share the same proactively with the customer & reporting head.

• Respond to all enquiries in a timely and accurate manner & escalate difficulty as defined in SOPs / IOPs.

• Maintain effective and proactive communication – by regularly participating in conference calls with the clients to enable seamless process flow.

• Work with the Key Client Managers / Commercial team to establish and strengthen customer relationship.

• Comply to specific customer SOP and monitor respective Key Performance Indicator/s.

• Execute reports or other tasks assigned by Team Leader/Manager.


Yêu cầu công việc:

• Ideally someone who has at least 1-3 years experience in Global Forwarder/ Logistics service company.

• Bachelor's Degree - preferred major or minor in Logistics and Supply Chain Management.

• With strong knowledge and experience in BL, SI VGM, ISF, AMS, LCL, FCL, MS Offices (i.e., MS Excel).

• Passion to drive closures & high-level customer service orientation – Customer Centricity.

• Willingness to learn and develop.

• Excellent in both oral and written communication skills, with the ability to communicate confidently for coordination with stakeholders.

• Detail oriented, well-organized and able to work under pressure.

• Team player with a positive and proactive attitude.

• Conveys a sense of urgency and drives issues to closure, persists despite obstacles and opposition.


Quyền lợi được hưởng:

13 monthly salary
Health care insurance
Provide laptop


Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code