IT On-Call Engineer

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 24/08/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Công Ty TNHH Tài Năng
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
24/07/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Trên 3 năm
Yêu cầu giới tính:
N/A
Ngành nghề:
IT Phần Cứng
Chuyên môn:
IT Support
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
40 Nguyễn Trường Tộ,Hồ Chí Minh
1. 40 Nguyễn Trường Tộ,Hồ Chí Minh
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

:
Working place: Company branch office, 40 Nguyen Truong To, Xom Chieu Ward, HCMC

Time working:Mon to Fri: 08.30 - 12.00 & 13.00 - 17.30

Essential Duties and Responsibilities:

Receive request from the company in the form of work/ service orders for dispatch, completion of the request and submits service activity reports to the company detailing the status of the request.
Computer hardware and software installation and configuration as may be required by the company.
Perform on-site troubleshooting of computer hardware and software necessary in restoring the services offered by the company.
Repair of defective computer hardware equipment as may be required by the company.
Parts are not included and will be charged separately.
Preventive maintenance services on the equipment as may be required by the company.
Software support and maintenance as may be required by the company.
Performs cabling connectivity as may be required by the company.
Coordinate with appropriate work groups of the company on any work related task.
Prepare and submit to the company the necessary regular and periodic reports.
Other IT service - related task that may be required by the company from time to time.
Consistent expert supervision and labor necessary to perform and complete the necessary requirements.
Follow company's assignments

Yêu cầu công việc:

Yêu cầu công việc:
Requirements:

Be certified or holding the “certificate of completion” for one of the following certifications: MSCA or CCNA
At least 03-year experience as IT support or IT helpdesk
Able to communicate in English at intermediate level

Quyền lợi được hưởng:

- Môi trường làm việc dân chủ, hiện đại, chuyên nghiệp, có cơ hội thăng tiến và ổn định lâu dài.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của nhà nước.
- Được hưởng chế độ chăm sóc sức khỏe toàn diện.
- Được hưởng các quyền lợi khác theo chính sách của công ty

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code