Tải app JobsGO

Inside Sales Representative (HCM)

Công Ty TNHH S.F.Express Công Ty TNHH S.F.Express
  • Thời hạn Đã hết hạn
  • 7 - 10 triệu VNĐ
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Inside Sales Representative (HCM) đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.
    JobsGo

    Loại hình

    Full-time

    JobsGo

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    JobsGo

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Cao Đẳng

    JobsGo

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Trên 1 năm

    JobsGo

    Ngày đăng tuyển

    05/02/2025

    JobsGo

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    JobsGo

    Địa điểm làm việc

    - Tầng 7, Toà nhà Pico Plaza, số 20 Đường Cộng Hoà, Phường 12,Hồ Chí Minh

    Việc làm Hồ Chí Minh

    Mô tả công việc

    Inside Sales Representatives communicate with customers to understand their needs and generate new leads. Other duties and responsibilities of Inside Sales Representatives include:

    • Source new sales opportunities through inbound lead follow-up and outbound cold calls and emails
    • Communicating with customers to understand their needs and requirements and identify sales opportunities
    • Answering customers’ questions, resolving their concerns and providing additional information via calls and emails
    • Explaining and demonstrating the functions and features of products and services  Maintaining and improving the database of prospects
    • Team with channel partners to build pipeline and close deals
    • Research accounts, identify key players and generate interest
    • Researching for new leads
    • Keeping up to date with product and service information and competitor offers
    • Upselling

    Yêu cầu công việc

    • Excellent customer service skills
    • Excellent verbal communication and active listening skills
    • Experience working with telephones and handling multiple calls and emails daily
    • Patience, time management skills and the ability to prioritize tasks
    • Ability to work independently and as part of a team
    • Excellent numeracy skills for accurate and speedy calculation of sales prices, discounts and
    percentages
    • Liaise with the Supervisor to improve daily tasks to achieve process efficiency & shorten lead
    time
    • Diploma in Business (preferable) or equivalent
    • At least one year of experience selling products or services of a company in a Telesales environment or Customer Contact Centre.
    • Fluent in Chinese language (HSK4 above) or English is an advantage.

    Quyền lợi được hưởng

    • Competitive salary and computer provision.
    • Social and health insurance policy.
    • Strong career support & lots of opportunities in an international environment.
    • Coaching & Feedback culture allows you to advance further in short-term and long-term
    development goals.
    • Training and development programs.
    • Work in a pleasant and dynamic environment at our modern office.
    • Flexible days off (Sundays and an additional day during the week).
    • One and a half hour break within an eight-hour workday.
    • Multifarious engagement activities under our Health & Well-being program.
    • Regular team-building activities.
    • Birthday gift

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    jobsgo
    JobsGo App
    JobsGO: Việc Làm Tìm Đến Bạn

    Nắm bắt cơ hội việc làm mơ ước với ứng dụng tìm việc hàng đầu ở Việt Nam!

    ★★★★★
    Tải về ứng dụng ngay!
    jobsgo
    Tạo CV / Resume