Công Ty TNHH Khang Anh Anh
Công Ty Cổ Phần Địa Ốc Tera
Công Ty Cổ Phần SSQC
Công Ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Kết Giao Phát Triển Quốc Tế (IDECO)
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Bizman
Công Ty TNHH Thương Mại Dược Phẩm Việt Nhật
Công Ty Bảo Hiểm Nhân Thọ Sun Life Việt Nam
- E-commerce sales operation: Fully execute the sales and promotion plans with assigned customers/NDPs, including PR/PO follow up, stock and POP management E2E
- Ensure stock availability & brand’s images/eContent are correct & meets brand’s & eRetailers’ standard
- Follow up and ensure quality completion of Monthly Brand Day campaigns on assigned customers (Brand Image/ eContent/ Visual Guideline & Tagline )
- In charge of Master Data for total Ecommerce: translate e-retailers SKU information into Nestle SKU data
- Adapt eContent of Master SKUs for Bundle/Promotional/ Seasonal SKUs
- Project Management: additional project based on needs & participate in the promotional planning discusssions with e-retailers (i.e: POP management system development, Bundling optimization project…)
- Adheres to all Company principles and policies including Nestlé trade policy, local Sales policy, local Trade Trems,Safety and legal regulations
- 1 year in sales, commercial planning, or marketing / media; shopper marketing experience is a strong advantage
- Strong media experience is a must. Solid knowledge in media planning process / BBNW / key digital platforms principles
- Strong communication skills; Strong in Eng
- Result oriented, hard working and details focused
13th & 14th Month Fixed Salary + Sales Incentive
Health Care for Employee
Laptop
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.
Công Ty TNHH Khang Anh Anh
Công Ty Cổ Phần Địa Ốc Tera
Công Ty Cổ Phần SSQC
Công Ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Kết Giao Phát Triển Quốc Tế (IDECO)
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Bizman
Công Ty TNHH Thương Mại Dược Phẩm Việt Nhật