Việc làm Corporate Office Administrator - thuocsi.vn

Corporate Office Administrator

  • salary Mức lương: 8 - 15 triệu VNĐ
  • date Hạn nộp: 15/09/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Công Ty TNHH Buymed
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
15/08/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Trên 4 năm
Yêu cầu giới tính:
N/A
Chuyên môn:
Hành chính Văn phòng
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
72 Lê Thánh Tôn, Phường Sài Gòn,Hồ Chí Minh
1. 72 Lê Thánh Tôn, Phường Sài Gòn,Hồ Chí Minh
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

Buymed is Vietnam’s leading healthcare technology company, trusted by over 35,000 pharmacies, clinics, and hospitals through our platform Thuocsi.VN. To reach end customers directly, we are building Circa, a new modern pharmacy chain redefining access to safe, affordable medicines and health products.

The role is to manage and optimize our office operations, ensuring a smooth, efficient, and engaging workplace environment. This role covers office logistics, vendor coordination, compliance, employee welfare, and workplace services, working closely with internal teams and external partners to deliver high operational standards.

Key Responsibilities

  • Oversee corporate transportation, travel bookings, and accommodation arrangements, ensuring cost-efficiency and policy compliance.
  • Manage office hygiene, meeting rooms, reception area, and Face ID access control to maintain seamless daily operations.
  • Handle office supply procurement, inventory management, and vendor evaluation.
  • Coordinate corporate mailing, document management, parking, and visitor/vendor access procedures.
  • Support employee engagement activities and welfare programs.
  • Monitor facility budgets, payments, and cost allocations, ensuring compliance with financial processes.

Yêu cầu công việc:

  • Bachelor’s degree in Business Administration, Office Management, or related field.
  • 4+ years expereincein office administration or facility management; multinational experience is a plus.
  • Strong organizational and multitasking abilities.
  • Basic knowledge of maintenance services and vendor management.
  • Good communication skills in both English and Vietnamese.
  • Proficient in MS Office (Word, Excel, Outlook).
  • High attention to detail and sense of responsibility.
  • Able to work independently and collaboratively.
  • Service-oriented mindset with problem-solving skills.

Quyền lợi được hưởng:

  • Insurance contributions based on 100% of salary
  • Bao Viet insurance
  • Salary or level review twice a year
  • Annual bonus of up to two months’ salary based on performance evaluation
  • 15 days of annual leave and 11 public holidays
  • Opportunity to be trained by a professional team.

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code