Tải app JobsGO

Admin Staff (Reception Desk)

Công ty TNHH Gentherm Việt Nam Công ty TNHH Gentherm Việt Nam
  • Hết hạn trong 29 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    JobsGo

    Tính chất công việc

    Full-time

    JobsGo

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    JobsGo

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Cao Đẳng

    JobsGo

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Trên 3 năm

    JobsGo

    Ngày đăng tuyển

    26/12/2024

    JobsGo

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh
    JobsGo

    Địa điểm làm việc

    - KCN Đồng Văn II, Thị trấn Đồng Văn, Huyện Duy Tiên, Hà Nam

    Việc làm Hà Nam Việc làm Duy Tiên

    jobsgo CV của bạn có phù hợp với việc làm này?

    Đang phân tích CV...

    Mô tả công việc

    Scope of work
    This role will be responsible for:
    • Admin jobs: Welcoming visitors; Support visitors & travelers with visa, air ticket, hotel booking; IN/OUT documents; Stationery & Pantry inventory; Some design & printing work; Make purchase/payment request;
    • HR jobs: involve in worker recruitment process, welcome candidates
    • Other tasks: Events, Anniversaries, gift delivery, meeting room, graphic design, ect...
    Essential Functions and responsibilities:
    • Making visa for all company employees going on business and visa for foreigners to Vietnam.
    • Booking tickets for all company employees going on business and support to book tickets for visitors when required.
    • Making and sending the Visitor List to All Manager every week and prepare all facilities to welcome the visitors well (shoes, access cards,...)
    • Booking Hotel for Visitors in and employees going on business abroad.
    • Collect all stationery PRs from all Departments, sending to Purchasing Department to order. And implement to deliver to all Department to ensure to meet the production requirement on time.
    • Booking to make business cards for all company Employees, and tax code card, envelope
    • Booking lunch for visitors, and co-ordinate the Event group to prepare for the events when have.
    • Receiving and sending all couriers in and out company.
    • Making payment requests relating to all contract implementation as Visa, Hotel, tickets, coffee etc.
    • Controlling the pantries facilities (coffee, milk, tea, sugar,...) and make sure to have full equipment for Guest and Offices.
    • Manage the interview record database for Operator and support the HR Executive in recording the interview reports and send the interview result to all candidates.
    • Updating the candidate profiles everyday and assisting in recruitment when have.
    • Assisting HRM and HR Department in some tasks relating to HR when required.

    Yêu cầu công việc

    Experience: 3 year - experience in same position
    Education: University Degree (or equivalent)
    Competencies:
    • Skills : Good computer skills (Excel, word, PowerPoint)
    • Personality : Good communicator, Assertive, Drive, Fair, Patient, Responsible
    • Must adopt a practical approach towards work
    • Must be methodical
    • High level of problem solving skills
    • Fluent English (listening, speaking, writing)

    Quyền lợi được hưởng

    Competitive salary
    Apartment
    Free Lunch
    Other
    Professional working environment

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Công ty TNHH Gentherm Việt Nam
    Chào đón bạn đến với

    Công ty TNHH Gentherm Việt Nam

    Lĩnh vực:
    Sản xuất/Vận hành sản xuất
    Quy mô:
    >500 nhân viên
    Địa chỉ:
    KCN Đồng Văn II, Thị trấn Đồng Văn, Huyện Duy Tiên, Hà Nam

    Đối tác JobsGO

    banner-jobsgo
    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    jobsgo
    JobsGo App
    JobsGO: Việc Làm Tìm Đến Bạn

    Nắm bắt cơ hội việc làm mơ ước với ứng dụng tìm việc hàng đầu ở Việt Nam!

    ★★★★★
    Tải về ứng dụng ngay!
    jobsgo
    Tạo CV / Resume