Công Ty TNHH Du Lịch Mê Kông Huyền Bí
Công ty TNHH Bất Động Sản Sgroup
Công Ty TNHH Perfect Companion Việt Nam
Công Ty Cổ Phần Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Đào Tạo Canary
Công Ty Cổ Phần Quảng Xuân
Công Ty TNHH Một Thành Viên Đầu Tư Fain
Công Ty TNHH Quảng Cáo Truyền Thông Anh Nga
Công Ty Cổ Phần MBB Retail
Công Ty Cổ Phần Pione Group
Công Ty Cổ Phần MBB Retail
Công Ty TNHH iCar Việt Nam
Công Ty TNHH Công Nghệ Hoàng Nguyễn
Công Ty TNHH Du Lịch Mê Kông Huyền Bí
Công ty TNHH Bất Động Sản Sgroup
Công Ty TNHH Perfect Companion Việt Nam
Công Ty Cổ Phần Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Đào Tạo Canary
Công Ty Cổ Phần Quảng Xuân
Công Ty TNHH Một Thành Viên Đầu Tư Fain
1. Build and execute the trade category plan for the assigned categories:
- Develop customer & shopper insights for the category / account assigned. Translate insights into business building opportunities within specific customers/channels
- Work with GT field sales team to ensure excellence in in-store execution
- Analyze data (internal & external) to provide proper recommendation
2. Work with marketing team in launch/ re-launch and consumer promotion activities:
- Building Trade plan for campaign under assigned categories
- Prepare Allocation & tracking & follow up to ensure execution in the market
- In charge of in-store POSM design, briefing POSM/Activation team for production and installation
3. Work out monthly rolling forecast for the specific channel(s):
- Lead monthly activity alignment with cross function
- Prepare sell-out volume monthly with rationale to supply chain
- Cooperate with Marketing team to provide volume of consumer promotion
- Monthly review the performance of spending by activities to assure the effective control of budget
4. Develop and execute all trade/ schematic shopper promotions:
- Work out and propose the scheme to Trade Marketing Manager
- Lead the communication to internal and external stakeholders on the scheme
- Conduct post-promotion evaluation
5. Others
- Tracking competitors’ information
- University graduate in business administrative, foreign trade, economics.
- At least 2-3 years working experience in GT Trade Marketing for FMCG industry
- Good analytical and influencing skill. Good sense of numbers.
- Good communication skill, both in Vietnamese and English
- Proactive, and willing to work under pressure.
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.
Công Ty TNHH Quảng Cáo Truyền Thông Anh Nga
Công Ty Cổ Phần MBB Retail
Công Ty Cổ Phần Pione Group
Công Ty Cổ Phần MBB Retail
Công Ty TNHH iCar Việt Nam
Công Ty TNHH Công Nghệ Hoàng Nguyễn