Việc làm Service Engineer HCM - (Invitro Diagnostics Medical Devices) - Sysmex

Service Engineer HCM - (Invitro Diagnostics Medical Devices)

  • Mức lương: Thỏa thuận
  • Địa điểm: Hồ Chí Minh
  • Kinh nghiệm: Không yêu cầu
  • Bằng cấp: Đại Học trở lên

Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2025 (Còn 21 ngày)

Công Ty TNHH Sysmex Việt Nam
Xem thông tin công ty
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
Hồ Chí Minh
1. Hồ Chí Minh

Việc Làm Tương Tự

Công Ty TNHH Một Thành Viên Wacontre

Mechanical Service Engineer_Dist 2

Công Ty TNHH Một Thành Viên Wacontre

Hồ Chí Minh 10 - 15 triệu VNĐ
CÔNG TY TNHH CÔNG NGHỆ CAO GERA VIỆT NAM

Kỹ Sư Dịch Vụ Kỹ Thuật/ Technical Service Engineer

CÔNG TY TNHH CÔNG NGHỆ CAO GERA VIỆT NAM

Hưng Yên,... 8 - 15 triệu VNĐ
Konica Minolta Business Solutions VN

Technical Service Engineer

Konica Minolta Business Solutions VN

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Công Ty Cổ Phần Kết Nối Nhân Lực Worklink Việt Nam

Service Engineer - Tiếng Nhật - HCM

Công Ty Cổ Phần Kết Nối Nhân Lực Worklink Việt Nam

Hồ Chí Minh Từ 25 triệu VNĐ
Headhunter Vietnam Hrchannels.com

Technical Service Engineer

Headhunter Vietnam Hrchannels.com

Đồng Nai,... 30 - 40 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Sản Xuất Thương Mại Uyên Phát

Nhân Viên Kỹ Thuật Cơ Khí (LCB 10 - 15TR)

Công Ty TNHH Sản Xuất Thương Mại Uyên Phát

Hồ Chí Minh 10 - 15 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Newtec Group - Chi Nhánh Thành Phố Hồ Chí Minh

Sales/ Chuyên Viên Kinh Doanh Dự Án - Project Sales Engineer

Công Ty Cổ Phần Newtec Group - Chi Nhánh Thành Phố Hồ Chí Minh

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Công Ty TNHH Bất Động Sản Thiên Ý Global

Nhân Viên Tư Vấn - Lương Cứng 8M Trở Lên + Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm [ HCM ]

Công Ty TNHH Bất Động Sản Thiên Ý Global

Hồ Chí Minh Từ 8 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Thiết Bị Y Tế - Nha Khoa Việt Mỹ

Quản Lý Phòng Khám

Công Ty TNHH Thiết Bị Y Tế - Nha Khoa Việt Mỹ

Tây Ninh,... 12 - 25 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Nhà Hàng 2AM

Nhân Viên Phục Vụ Nhà Hàng (Nữ) - Thu Nhập Từ 20 Triệu - Quận 1 HCM

Công Ty TNHH Nhà Hàng 2AM

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Công Ty TNHH Kamo

Giám Sát/Tổ Trưởng Phục Vụ Chuỗi Nhà Hàng Nhật Morico

Công Ty TNHH Kamo

Hồ Chí Minh,... 10 - 12 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Bảo Hiểm Nhân Thọ MB Ageas

Chuyên Viên Tư Vấn Bảo Hiểm - Dự Án Ngân Hàng MB [Hồ Chí Minh]

Công Ty TNHH Bảo Hiểm Nhân Thọ MB Ageas

Hồ Chí Minh,... Thỏa thuận
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

Position: candidates live and work in HCM or Can Tho


Key Job Purpose :

• To execute field service activities to get higher customer satisfaction under Service Supervisor’s supervision.

• To assist Service Manager/ Supervisor/Team Leader in making plan and supervise field service activities under Service plan.


Summary of Functional Duties & Responsibilities:

• To support Managers/Supervisor/Team Leader to provide solution, plan and resource for manpower, training, tools, spare part and service materials to adapt customer requirements

• To read, update and follow company's standard operating procedures and guidelines in daily work.

• To support Managers/Supervisor/Team Leader to make, review and improved standard operating procedures and guidelines.

• To execute activities to achieve PM contract target and Service KPI

• To make technical/ application documents required for customer service and edit to improve under manager/supervisor’s instruction.

• To collect market & customer information, feedback to sales department or Managers/Supervisor/Team Leader. Support to collect customer satisfaction level.

• To execute field service activities (installation, repair, maintenance, training and support) to end users with correct plan, procedures, policies and documentation requirements.

• To join Service meeting & training according to Managers/Supervisor/Team Leader’s instruction.

• To conduct and support technical or application trainings in territory for new staffs, distributors. Arranges knowledge and troubleshooting transfer to the Team for the specific products/applications.

• To provide application, scientific and product information to customers and other departments in company.

• To support field events to promote customer satisfaction & awareness of Sysmex brand according to Service Managers/Supervisor/Team Leader’s instruction


Authorize :

• To use of equipment and facilities of the Company to serve the purpose to complete the task.

• To enjoy the full

Yêu cầu công việc:

1. Minimum Education Required: University degree

2. Minimum Experience Required: Min 1 year relevant working experience in technical service management work in IVD field

3. Skills and Knowledge Required:

• PC literate

• Good English Communication

4. Attitude Required: Higher sensitivity to customer satisfaction with positive mind-set of teamwork & compliance

5. Knowledge Desired but not Essential: Basic Application Knowledge about hematology, hemostasis, urinalysis, immunology & bio-chemistry

6. Travel Requirement: Flexible to respond to customer request & regional training


Kỹ năng:
Kỹ Thuật Camera An Ninh , Kỹ Thuật Thang Máy , Đọc Bản Vẽ P&ID

Quyền lợi được hưởng:

Attractive Salary
Health and Other Insurances: as per company policy
Allowance of: Transportation + Meal
To enjoy the full benefits stipulated in the labor agreement and labor law.
stipulated in the labor agreement and labor law.

• To refuse to perform the tasks assigned by Managers/Supervisor/Team Leader which not in conformity with the law.


Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code