Việc làm Senior Office Administrator / Nhân Viên Hành Chính - Avison Young Vietnam

Senior Office Administrator / Nhân Viên Hành Chính

  • salary Mức lương: 12 - 15 triệu VNĐ
  • date Hạn nộp: 07/11/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Avison Young Vietnam
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
07/10/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Chuyên môn:
Điều Khiển Máy Bay (Phi Công) , Kỹ Thuật Bảo Dưỡng Máy Bay (AME) , Kiểm Soát Không Lưu
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
<P>3Rd Floor, Deutsches Haus, 33 Le Duan, Saigon Ward, Ho Chi Minh City, </P> , Hồ Chí Minh
1. <p>3rd Floor, Deutsches Haus, 33 Le Duan, Saigon Ward, Ho Chi Minh City, Vietnam</p>

Việc Làm Tương Tự

Công Ty TNHH Thiết Bị Y Tế - Nha Khoa Việt Mỹ

Quản Lý Phòng Khám

Công Ty TNHH Thiết Bị Y Tế - Nha Khoa Việt Mỹ

Hồ Chí Minh,... 12 - 25 triệu VNĐ
 Bellsystem24 VietNam

Tuyển Dụng Tổng Đài Viên Hàng Không (VIETJET AIR) [H4][BSV]

Bellsystem24 VietNam

Hồ Chí Minh 6 - 8 triệu VNĐ
 Bellsystem24 VietNam

Tuyển Dụng Tổng Đài Viên Hàng Không (VIETJET AIR) [H4][BSV]

Bellsystem24 VietNam

Hồ Chí Minh 6 - 8 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Xéxé Surprise E-Commerce

Nhân Viên Hành Chính Vận Hành (Back Office Operator / Quản Trị Nền Tảng) - Yêu Cầu Biết Tiếng Trung

Công Ty TNHH Xéxé Surprise E-Commerce

Hồ Chí Minh 14 - 20 triệu VNĐ
Kim Pilates

Nhân Viên Admin - Kim Pilates

Kim Pilates

Hồ Chí Minh 7 - 10 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Lavender Sài Gòn

Nhân Viên Hành Chính - Đi Làm Ngay

Công Ty TNHH Lavender Sài Gòn

Hồ Chí Minh 10 - 12 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Nguyễn Việt Tiên

Chuyên Viên C&B - Lương Từ 25TR [ Tân Phú, HCM ]

Công Ty Cổ Phần Nguyễn Việt Tiên

Hồ Chí Minh Từ 25 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Thang Máy Taco

Nhân Viên Hành Chính Nhân Sự Tổng Hợp _ Lương Từ 12 -15 Triệu

Công Ty TNHH Thang Máy Taco

Hồ Chí Minh,... 12 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Kinh Doanh Tư Vấn Đầu Tư Xây Dựng Central Park

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Không Y/C Kinh Nghiệm)

Công Ty TNHH Kinh Doanh Tư Vấn Đầu Tư Xây Dựng Central Park

Hồ Chí Minh 8 - 10 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Nhân Lực Toàn Cầu

Nhân Viên Help Desk Associate Trên Du Thuyền Quốc Tế 5 Sao, Hải Trình Các Nước Châu Âu Châu Á

Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Nhân Lực Toàn Cầu

Hồ Chí Minh 27 - 50 triệu VNĐ
Công ty Cổ Phần D'Furni

Nhân Viên Hành Chính Kiêm Bảo Trì

Công ty Cổ Phần D'Furni

Hồ Chí Minh 10 - 15 triệu VNĐ
Công ty Cổ Phần D'Furni

Nhân Viên Hành Chính Kiêm Bảo Trì

Công ty Cổ Phần D'Furni

Hồ Chí Minh Đến 20 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

Key Responsibilities

1. Front-of-House (Reception & Client Experience)

• Oversee reception and front-of-house services, ensuring a professional, welcoming environment for clients, partners, and staff.

• Ensure reception area and meeting rooms are maintained to a high standard.

• Manage incoming calls, emails, correspondence, and deliveries with discretion and efficiency.

2. Office Operations & Administration

• Manage office supplies, purchasing, and vendor relationships to ensure smooth

day-to-day operations.

• Liaise with building management and external service providers for office-related matters.

• Oversee contracts related to internet, mobile phone, and photocopier services.

• Coordinate transportation, air tickets, and hotel bookings for business travel.

• Maintain corporate accounts with service providers (e.g., Grab, taxi).

• Proactively identify opportunities to improve efficiency and workplace experience.

3. IT Coordination

• Act as the primary point of contact with IT service providers.

• Coordinate and follow up on IT-related issues, ensuring timely resolution.

• Support employees in accessing tools, systems, and collaboration platforms (Teams, Zoom, Box, SharePoint, etc.)

4. Event & Activity Support

• Provide logistical and administrative support for company events, meetings, and activities.

• Coordinate vendors, venues, and service providers for internal and external events.

• Assist in promoting a positive, engaging workplace culture through well-organized activities.


Yêu cầu công việc:

• Bachelor’s degree in Business Administration or a related field is preferred.

• Minimum 3–5 years of experience in office administration, ideally within an international or professional services environment.

• Strong organizational, problem-solving, and multitasking skills.

• Excellent communication skills in both Vietnamese and English.

• Proficiency in MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint) and familiarity with collaboration tools (Teams, Zoom, Box, SharePoint).

• Professional, proactive, and service-oriented with a high level of discretion and interpersonal maturity.

• Ability to handle confidential information and act as a trusted point of contact within the organization.


Quyền lợi được hưởng:

Annual Health Checkup
Laptop provided


Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code