Việc làm Secretary To Chairwomen - MP logistics

Secretary To Chairwomen

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 26/09/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Công ty TNHH Thương mại Dịch vụ Minh Phương
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
26/08/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Trên 2 năm
Yêu cầu giới tính:
N/A
Ngành nghề:
Hành Chính/Văn Phòng
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
33A Trường Sơn, Phường 4, Tân Bình, Hồ Chí Minh
1. 33A Trường Sơn, Phường 4, Tân Bình, Hồ Chí Minh
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

· Arranging schedule, make appointment with partner and Customer. Note and remind the calendar at the last time of day and everyday early morning to Chairwoman.

· On behalf of Chairwoman work with partner, Customer via email/ make call to communicate the relate in works as assign

o Receive and review all documents from various departments and process to Chairwoman’s approval.

o Arranging meeting, prepare documents, inform to relevant divisions meeting information. Contact and confirm to partners: date, time, meetings whom if it is external meeting and inform for Board of Director. Welcome guests and inform Chairwoman of the presence of guest. Attend meetings take note or make meeting minutes and write reports.

· Supporting on procedure of oversea/domestic business trips for Chairwoman and the board of Director (such as booking airticket/ hotel, looking for distancing information from the airport to hotel and customers `s office, how to get to the places during business trip abroad, the weather in where is coming… conduct the finance processing for advance and payment…)

· Receive information assigned, creating announcements, letter paper… release and inform to involve departments, follow up and report implement result.

o Communicate directions of the Chairwoman to other relevant departments; receive feedback for Chairwoman.

o Management and storage of documents related to Chairwoman.

Yêu cầu công việc:

·Fluent in English

·Minimum 2years experiences in secretary position. Experience working in a consulate is a plus

·Sufficient skills in Microsoft Word, Outlook, Excel and Power Point for presenting, e-mailing and reporting purposes.

· Gender: Female

·Positive mind and awareness of responsibility

·Punctuality, sense of timeline and orders/priorities

·Detail-oriented, active, …

Quyền lợi được hưởng:

- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

Công ty TNHH Thương mại Dịch vụ Minh Phương
Công ty TNHH Thương mại Dịch vụ Minh Phương
Công ty TNHH Thương mại Dịch vụ Minh Phương
Lĩnh vực: Kinh doanh
Địa chỉ: 33A Trường Sơn, Phường 4, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh
JobsGO Banner

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code