Việc làm Sales Support (8 Month Contract ) - Cu Lines (Việt Nam)

Sales Support (8 Month Contract )

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: (Đã hết hạn)
  • place Địa điểm: Hải Phòng
Công Ty TNHH Cu Lines (Việt Nam)
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
21/09/2024
Yêu cầu kinh nghiệm:
Trên 1 năm
Yêu cầu giới tính:
N/A
Địa điểm làm việc:
Hải Phòng
Tầng 06, Tòa nhà TD Bursiness Center , Lô 20A , Đường Lê Hồng Phong. Phường Đông Khê, Quận Ngô Quyền.,Hải Phòng
1. Tầng 06, Tòa nhà TD Bursiness Center , Lô 20A , Đường Lê Hồng Phong. Phường Đông Khê, Quận Ngô Quyền.,Hải Phòng

Việc Làm Tương Tự

Công Ty TNHH Toàn Thép Việt Nam

Nhân Viên Kinh Doanh/Sale/Bán Hàng Ngành Cơ Khí, Thiết Bị Tủ Bếp Thông Minh - Thu Nhập 8 - 20 Triệu

Công Ty TNHH Toàn Thép Việt Nam

Hải Phòng,... 8 - 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH TM Hobbytech

Nhân Viên Kinh Doanh [Lương Từ 8M - 15M]

Công Ty TNHH TM Hobbytech

Hà Nội,... 10 - 15 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Upharma

Nhân Viên Tư Vấn Bán Hàng Tại Nhà Thuốc - Không Cần Kinh Nghiệm - Làm Việc Tại Toàn Quốc

Công Ty Cổ Phần Upharma

Toàn quốc 6 - 8 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Tư Vấn An Toàn

Chuyên Viên Tư Vấn Xuất Khẩu Lao Động; Tuyển Sinh Du Học Tại Hải Phòng (Thu Nhập 15M - 20M + Hoa Hồng)

Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Tư Vấn An Toàn

Hải Phòng 12 - 20 triệu VNĐ
Chi Nhánh Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Seal Properties

Nhân Viên Tư Vấn Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm

Chi Nhánh Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Seal Properties

Hải Phòng Đến 50 triệu VNĐ
Công Ty TNHH T-Way Logistics Việt Nam

Nhân Viên Phát Triển Kinh Doanh (Business Development) - Lĩnh Vực Logistic

Công Ty TNHH T-Way Logistics Việt Nam

Hải Phòng Thỏa thuận
Công Ty TNHH Xuất Nhập Khẩu Neko Vina

Nhân Viên Tư Vấn Bán Hàng Nữ Không YC Kinh Nghiệm Tại Hải Dương

Công Ty TNHH Xuất Nhập Khẩu Neko Vina

Hải Dương,... Từ 9 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Airfresh Việt Nam

Nhân Viên Kinh Doanh B2B (LCB 9 - 11TR + %HH)

Công Ty Cổ Phần Airfresh Việt Nam

Hà Nội,... 9 - 11 triệu VNĐ
Công ty Tài Chính TNHH MTV Home Credit Việt Nam

Nhân Viên Tư Vấn Trả Góp - Hà Nội, Thanh Hóa, Hưng Yên, Hải Phòng, Nam Định, Bắc Ninh

Công ty Tài Chính TNHH MTV Home Credit Việt Nam

Hải Phòng,... 8 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Tư Vấn Và Dịch Vụ Home Casta

Chuyên Viên Kinh Doanh Phát Triển Thị Trường

Công Ty TNHH Tư Vấn Và Dịch Vụ Home Casta

Hải Phòng 10 - 20 triệu VNĐ

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

Report to Haiphong Branch Manager.

  • Follow up on the customer's stuffing plan to accurately understand the vessel’s situation.
  • Coordinate with the Sales team to release and control bookings to ensure the vessel is filled.
  • Prepare Shipping Instructions (S/I) and send Bill of Lading (BL) to customers. Provide long-term vessel schedule updates to the Sales team and customers on a monthly basis.
  • Check with the Sales team to provide the loading list bookings and send the roll list bookings (if any) to the operations team to update the vessel information in the system.
  • Update the number of RF bookings and compare with EQC's report inventory to timely inform the Sales Specialist. In case of shortages, check with EQC regarding the plan for empty containers and repair containers to ensure an adequate supply.
  • Inform the Sales Specialist to provide rates for each vessel and ensure all rates are updated before the SI cutoff time.
  • Create rates, free time, and related fees in the Alegro system. Set up information for new customers on the Allegro system, activate customer IDs, and update CUL's new policy information for customers and e-service issues.
  • Provide the agreement number before ETD to the operations team, automatically calculate the freight in the system, and issue Debit Notes to customers.
  • Resolve issues related to rates, demurrage/detention charges, and repair fees with POD agents and the IT team.
  • Apply D/A free time to Head Office for rolled shipments. Check and collect incurred charges after ATD for customers who pick up containers early, and inform EQC to issue invoices.
  • Apply waivers, discounts, and long-standing fees as necessary.
  • Update new routes, local charge tariffs at POL & POD, GRI notices, IHD tariffs, etc., accordingly.
  • Maintain relationships and support the Sales team in resolving issues related to customers.
  • Support the checking, studying, and updating of market information; summarize and prepare all reports (weekly, monthly reports about customers, rates, lifting, etc.) for submission to the manager and Head Office if needed.
  • Take care of and maintain good relationships with existing customers, and update rates, space, and schedules via email on a monthly basis (if applicable).
  • Respond to emails and phone calls from customers promptly and in a timely manner.
  • Follow instructions and check emails from Head Office.
  • Complete other tasks as required by the Branch Manager.

What we offer:

  • 5 working days per week
  • Working hour: 8AM - 6PM ( 1 hour for Lunch Break)
  • KPI bonus
  • Allowance, Annual salary review, Social Insurance, Tea Break, Birthday's Gift,...

Yêu cầu công việc:

  • Diploma in Transport , Logistics , Economics , Foreign Trade or equivalent.
  • Minimum of 1 years’ experience in in the field of international freight transportation.
  • Able to work independently and in a team under high pressure.
  • Careful , confidential , honest and responsible in work.
  • Exceptional attention to detail and problem-solving abilities.
  • Proficiency to use Word, Excel, Powerpoint, and google sheets.
  • Strong written and verbal communication skills in English

Quyền lợi được hưởng:

- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code