Việc làm Sale Admin (Thư Ký Bán Hàng) - JobsGO Recruit

Sale Admin (Thư Ký Bán Hàng)

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 24/09/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
25/08/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Trên 1 năm
Số lượng tuyển:
2
Thời gian làm việc:
Từ Thứ 2 đến Thứ 6 (08:00 - 17:00)
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
1. 354 Đào Trí, phường Phú Thuận, Thành phố Hồ Chí Minh
2. 354 Đào Trí, phường Phú Thuận, Thành phố Hồ Chí Minh
3. 354 Đào Trí, phường Phú Thuận, Thành phố Hồ Chí Minh
4. 354 Đào Trí, phường Phú Thuận, Thành phố Hồ Chí Minh
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

- Assists the Sales Executive in handling P/O, whereby ensures that the prices are correctly stated;

- Handles incoming phone calls and provides professional information to the callers;

- Makes cold calls to prospective clients to introduce ourselves and to fix appointment for the Sales Executive to elaborate introduction;

- Generates quotations provided by the Sales Executive and ensures that the clients received the quotation;

- Helps the Sales Executive to monitor the client’s sales order, buying pattern and reminds the Sales Executive to follow up through site;

- Generates reports such as Daily Sales Update, Daily Sales Quantity, 3 Months Sales Stock Report, customer vs Sales Executive;

- Consolidation of Daily Activity Report and Negotiation Monitoring Form to be forwarded to CEO.

- Performs new client’s data entry in to SQL system in a timely manner

- Helps Sales Executive to analyse and expand product range within current client;

- Updates project information and generates latest update onto the main board.

- Prepare Memorandum and Minutes of Meeting related to Sales Department.

Yêu cầu công việc:

- Minimum educational qualification/ level: College Graduate

- Minimum years of related working experience: 1 Years

- Soft skills: Able to work without supervision, equipped with strong customer service mind set

- Possess effective organizational and follow-up skills

- Right Attitude and willing to learn, Follow up skill

- Experience in construction industry will be an added advantage

- Any others: English , Microsoft Office (Excel, Words, Power Point)

Quyền lợi được hưởng:

- Salary negotiable according to ability

- Pay salary insurance on contract

- Receive free professional training and soft skills development

- There are opportunities for advancement at work

- Friendly, professional and dynamic working environment

- Working hours: Monday - Friday from 8am - 5pm + Saturday: 8am - 12pm

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code