Việc làm QA Customer Service (Japanese N1/N2 - Open to Fresher - Up to 26M) - Itechwx Company Limited

QA Customer Service (Japanese N1/N2 - Open to Fresher - Up to 26M)

  • salary Mức lương: 20 - 26 triệu VNĐ
  • date Hạn nộp: 30/10/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Itechwx Company Limited
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
29/09/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Chuyên môn:
Lắp Đặt & Vận Hành Trạm BTS , Bảo Trì Hạ Tầng Mạng Viễn Thông , Quản Lý & Khai Thác Mạng Lưới
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
<P>Vista Building, 19 Tan Cang St., Ward 25, Binh Thanh Dist., Hcm City</P> , Hồ Chí Minh
1. <p>VISTA Building, 19 Tan Cang St., Ward 25, Binh Thanh Dist., HCM City</p>

Việc Làm Tương Tự

Công Ty Cổ Phần Kết Nối Nhân Lực Worklink Việt Nam

Phó Phòng QA - Tiếng Nhật - Bình Chánh

Công Ty Cổ Phần Kết Nối Nhân Lực Worklink Việt Nam

Hồ Chí Minh 20 - 26 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Tư Vấn Nhân Sự Kokoro

Nhân Viên Kiểm Tra Chất Lượng (Tiếng Nhật, Đi Làm Theo Ca)

Công Ty TNHH Tư Vấn Nhân Sự Kokoro

Hồ Chí Minh,... 9 - 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Phó Phòng Quản Lý Chất Lượng (QA) , Tiếng Nhật N3 (26830) [KCN Vĩnh Lộc - HCM]

Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Hồ Chí Minh 20 - 30 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Phó Quản Lí QA (Tiếng Nhật) - 30 Triệu Gross [Bình Chánh, HCM] 26830

Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Hồ Chí Minh 20 - 30 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Một Thành Viên Wacontre

Japanese Sales Assistant / Customer Support (SaaS) | 1,000–2,000 USD gross | Dist 1, TP.HCM

Công Ty TNHH Một Thành Viên Wacontre

Hồ Chí Minh 25 - 26 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Qa Specialist (Ngành May Mặc) Tiếng Nhật - [26701] - [HCM]

Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Hồ Chí Minh 11 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Tư Vấn Nhân Sự Kokoro

Trưởng Nhóm QC (Biết Tiếng Nhật, Hồ Chí Minh)

Công Ty TNHH Tư Vấn Nhân Sự Kokoro

Hồ Chí Minh 8 - 12 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Tư Vấn Nhân Sự Kokoro

Trưởng Nhóm QC (Biết Tiếng Nhật, Hồ Chí Minh)

Công Ty TNHH Tư Vấn Nhân Sự Kokoro

Hồ Chí Minh 8 - 12 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Tư Vấn Nhân Sự Kokoro

Trưởng Nhóm QC (Biết Tiếng Nhật, Hồ Chí Minh)

Công Ty TNHH Tư Vấn Nhân Sự Kokoro

Hồ Chí Minh 8 - 12 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Tư Vấn Nhân Sự Kokoro

Trưởng Nhóm QC (Biết Tiếng Nhật, Hồ Chí Minh)

Công Ty TNHH Tư Vấn Nhân Sự Kokoro

Hồ Chí Minh 8 - 12 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Tư Vấn Nhân Sự Kokoro

Trưởng Nhóm QC (Biết Tiếng Nhật, Hồ Chí Minh)

Công Ty TNHH Tư Vấn Nhân Sự Kokoro

Hồ Chí Minh 8 - 12 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

QA Staff (Metal Processing Trading/ Tiếng Nhật N2) (26931) [Quận 7, Hcm]

Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Hồ Chí Minh 20 - 30 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

• Regularly review the backlog of agents to find out potential compliance issues/case handling issues/process issues, report to leadership team in a timely manner.

• Make recovery call for risky cases to minimize high-risk cases to drive CSAT.

• Monitor, evaluate and / or audit samples of inbound and/or outbound calls and other contact methods including non-voice.

• Maintain strong program knowledge base; basic understanding of client products, services and/or program strategies.

• Support management focus on review of key drivers, metrics, and operational processes (including Training) that drive Balanced Scorecards and count profitability goals.

• Provides accurate and timely reports on a daily, monthly, month-to-date and year-to-date rolling basis on call quality, productivity, availability, and other key metrics as determined.

• Be responsible for physical compliance audits and maintain zero compliance issues in the team. Quality Analyses: Produce all quality analysis information required to maintain the performance at the level of target required (statistical, Drivers, Attributes, etc.)

Key Measure:

• Successful implementation of process improvements

• A common quality language regarding processes and improvements used in the organization

• Knowledge of key principles of quality management distributed in the organization


Yêu cầu công việc:

MUST-HAVE:

• Proficient in Japanese (4 skills) (Advanced level) (N1, N2 cert is preferred). Familiar with Japanese culture and better had experience of living in Japan before.

• Have a basic sense of customer service and responsibility. Good pressure resistance skill to deal with customer escalation and willing to keep learning and align to the rules of customer service and support the whole team from every way to ensure the KPIs up to target.

• Open to Fresher

NICE-TO-HAVE:

• Previous working experience in customer service field of technical support. Familiar with the process for technical support and survey system of after-sales service. Familiar with the KPIs and metric and had a experience of Quality Assurance before.

• Basic English language communication skill. At least could read and understand basic English. Oral English capability will be a score adding factor.


Quyền lợi được hưởng:

90% contribution of the gross salary to social insurance
20 days leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
Training will be offered
Full working equipment will be provided
Activities: Birthday party, Employee engagement activities
Annual Health Checkup


Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code