Việc làm Personal Assistant - Alchemy Asia Co. Ltd

Personal Assistant

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 28/09/2025
  • place Địa điểm: Hà Nội
Alchemy Asia Co. Ltd
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
28/08/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Địa điểm làm việc:
Hà Nội
25 Phố Trương Hán Siêu, Tran Hung Dao, Hoàn Kiếm, Hanoi, Hà Nội
1. 25 Phố Trương Hán Siêu, Tran Hung Dao, Hoàn Kiếm, Hanoi, Vietnam
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

RESPONSIBILITIES

• Act as the main point of contact between the Regional Manager North and internal

departments/external partners.

• Manage schedules, organize meetings, and coordinate important

appointments.

• Create and manage SharePoint to track calendars, activities, and key events of

Regional Manager North.

• Remind the manager of important tasks and deadlines.

• Draft, compile, and prepare reports, presentations, correspondence, emails,

and other necessary documents.

• Assist in translating documents and providing interpretation during meetings.

• Screen, direct phone calls, and distribute correspondence.

• Manage databases and filing systems.

• Arrange travel, transportation, and accommodation for Regional Manager North.

• Plan visits for brand principals and key business partners.

• Monitor and process expenses, manage FOC for Regional Manager North.

• Coordinate with related departments to consolidate Marketing & Sales reports

as required.

• Assist in tracking sales reports, sales contracts, and promotional programs.

• Follow up on Aging Reports, WIP, etc.

• Support other tasks as requested by Regional Manager North.

Yêu cầu công việc:

• Bachelor’s degree in English, Business Administration, or a related field.

• Have minimum 2 – 3 years of experience as a Personal Assistant/Secretary.

• Proficient in English and Vietnamese (both spoken and written).

• Skilled in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).

• Detail-oriented, responsible, independent, and able to prioritize tasks effectively.

• Professional and well-presented appearance.

• Customer-service mindset and enthusiastic work attitude.

Quyền lợi được hưởng:

Annual KPIs bonus - review at least once per year
Private heath insurance
Provide laptop and office equipments
Internal Activities/ Training
Free coffee, tea break

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code