Tải app JobsGO

Order Handling Executive

Công Ty TNHH S.F.Express Công Ty TNHH S.F.Express
  • Hết hạn trong 18 ngày nữa
  • 13 - 15 triệu VNĐ
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    JobsGo

    Loại hình

    Full-time

    JobsGo

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    JobsGo

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    JobsGo

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Trên 2 năm

    JobsGo

    Ngày đăng tuyển

    26/02/2025

    JobsGo

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    JobsGo

    Địa điểm làm việc

    - Pico Plaza, 20 Cộng Hòa, Tân Bình,Hồ Chí Minh

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận Tân Bình

    jobsgo CV của bạn có phù hợp với việc làm này?

    Đang phân tích CV...

    Mô tả công việc

    • Handle customer requirements indicated in Standard Operating Procedure (SOP): Timely & amicable settlement of customer issues.
    • Perform day to day arrangement and handle customer request under Order Export Handling Team, Proactively informs customer on shipment status, exceptions and provides intermediate updates on incident solution, ensure standards for submitting orders to relevant departments
    • Every day track orders that have not been successfully picked up and find out the reasons and analyze them
    • Optimize and improve processes throughout the work process
    • Create SOP for new process
    • Check & make sure that clear and correct details are received from the customer at the booking system.
    • Coordinate with relevant parties (Customer/Courier/Truck driver/Vender CS....) to arrange Booking/Trucking.
    • Help customer update information in the ICRM system after confirm
    • Provide shipping advice as per the Customer’s SOP/Request.
    • Generate necessary reports and information for team leader: Information is accurate and timely.
    • Coordinate with overseas office to smooth operation: smooth and timely correspondence, and smooth service delivery/checking import regulation......
    • Analysis on PU main KPI for continuous improvement.
    • Involvement with company operation manual developments and updating.
    • Pull incident data to produce analytical reports, as requested.
    • Other assignments as per the Team Leader's request.

    Yêu cầu công việc

    • Male
    • Experienced in customs
    • Proficient in both spoken and written Chinese and English
    • Background in Economics, Logistics, or Analytics
    • Possesses a good attitude, hardworking, and eager to learn
    • Capable of negotiating effectively with customers in short calls
    • Proficient in MS Office
    • Experience working in the operations department of one of the Big 3 (DHL, TNT, FedEx, or UPS)
    • Bachelor's degree student

    Quyền lợi được hưởng

    • Salary: 13-15 million VND gross (negotiable based on experience)
    • Working hours: Monday to Friday, 8:30 AM – 6:00 PM
    • Benefits: Full insurance coverage as per regulations, regular health check-ups

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    jobsgo
    JobsGo App
    JobsGO: Việc Làm Tìm Đến Bạn

    Nắm bắt cơ hội việc làm mơ ước với ứng dụng tìm việc hàng đầu ở Việt Nam!

    ★★★★★
    Tải về ứng dụng ngay!
    jobsgo
    Tạo CV / Resume