Việc làm Office Administrator - Chi Nhánh Công Ty Cổ Phần Tư Vấn Và Giáo Dục Quốc Tế Việt Nam Singapore Tại Bình Dương.

Office Administrator

  • salary Mức lương: 13 - 14 triệu VNĐ
  • date Hạn nộp: 08/11/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Chi Nhánh Công Ty Cổ Phần Tư Vấn Và Giáo Dục Quốc Tế Việt Nam Singapore Tại Bình Dương.
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
08/10/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Trên 1 năm
Yêu cầu giới tính:
N/A
Chuyên môn:
Tổ Chức Sự Kiện , Quản Lý KOL , Thiết Kế Sự Kiện
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
29 Đường Số 3 Khu Dân Cư Trung Sơn, Đường Số 6A, Khu Phố 4, Hồ Chí Minh
1. 29 Đường số 3 Khu dân cư Trung Sơn, Đường số 6A, Khu Phố 4,Hồ Chí Minh

Việc Làm Tương Tự

 Bellsystem24 VietNam

Chuyên Viên CSKH (Customer Service Agent) ] [H4] [BSV]

Bellsystem24 VietNam

Hồ Chí Minh 6 - 8 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Serepok

Nhân Viên Lễ Tân (Tòa Nhà Văn Phòng)

Công Ty Cổ Phần Serepok

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Công Ty Cổ Phần Kết Nối Nhân Lực Worklink Việt Nam

Nhân Viên Hỗ Trợ Văn Phòng - Tiếng Nhật

Công Ty Cổ Phần Kết Nối Nhân Lực Worklink Việt Nam

Hồ Chí Minh 15 - 20 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Cung Ứng Nhân Lực Toàn Cầu Nic

Nhân Viên Văn Phòng Khu Vực

Công Ty Cổ Phần Cung Ứng Nhân Lực Toàn Cầu Nic

Hồ Chí Minh 7 - 8 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Đầu Tư Thương Mại Dịch Vụ Địa Ốc Đại Việt

Nhân Viên Văn Phòng Làm Giờ Hành Chính

Công Ty TNHH Đầu Tư Thương Mại Dịch Vụ Địa Ốc Đại Việt

Bình Dương,... 8 - 20 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Kết Nối Nhân Lực Worklink Việt Nam

Nhân Viên Hỗ Trợ Văn Phòng Tiếng Nhật - Kcn Hiệp Phước Nhà Bè Hcm

Công Ty Cổ Phần Kết Nối Nhân Lực Worklink Việt Nam

Hồ Chí Minh 16 - 20 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Kết Nối Nhân Lực Worklink Việt Nam

Nhân Viên Hỗ Trợ Văn Phòng Tiếng Nhật - Kcn Hiệp Phước Nhà Bè Hcm

Công Ty Cổ Phần Kết Nối Nhân Lực Worklink Việt Nam

Hồ Chí Minh 16 - 20 triệu VNĐ
Công ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Và Xuất Nhập Khẩu Phú Thái

Admin Văn Phòng

Công ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Và Xuất Nhập Khẩu Phú Thái

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Công Ty TNHH Kinh Doanh Tư Vấn Đầu Tư Xây Dựng Central Park

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Không Y/C Kinh Nghiệm)

Công Ty TNHH Kinh Doanh Tư Vấn Đầu Tư Xây Dựng Central Park

Hồ Chí Minh 8 - 10 triệu VNĐ
CALIFORNIA FITNESS & YOGA

Nhân Viên Lễ Tân Full - Time/Part - Time

CALIFORNIA FITNESS & YOGA

Hồ Chí Minh,... 3 - 8 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Rich Pay Tek

Nhân Viên Tài Liệu Hồ Sơ Ca Đêm

Công Ty TNHH Rich Pay Tek

Hồ Chí Minh 10 - 12 triệu VNĐ
Tổng Công ty cổ phần bảo hiểm Toàn Cầu

Nhân Viên Vận Hành Cấp Đơn Và Đối Soát

Tổng Công ty cổ phần bảo hiểm Toàn Cầu

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

1. Enrolment• Receive all parents visits to school in a friendly, courteous and pleasant manner.• Provide enrolment information (academic programmes / promotion programs / school tour, ETC..) to parents.• Schedule appointments for consultation between parents and Principal or Office Manager.• Manage incoming / outgoing phone calls at front desk and mail receipts.• Co-ordinate the transmission of information between Principal, Office Manager, Office Administrator and parents.• Provide courteous and professional service, responding in an accurate and timely manner to all enrolment enquiries.• Follow up closely with customers for enrolment purpose.• Achieve Key Performance Indicators (KPI) by maintaining number of students of the previous school year by the first two terms of new school year.• Put your effort to sell our products to customers to increase the enrolment.2. Administrative and clerical duties• Assist Office Manager with the enrolment process including receiving parents, responding to enquiries from parents, arranging for placement test, ETC.• Complete students’ enrolment records (hard copy and key-in in SMS)• Maintain a personal file for each student and ensure all records pertaining to the students are filed accordingly. All files must be neatly labelled and categorized accordingly.• Monitor students referred for illness or discipline for the purpose of ensuring their safety.• Receive all parents’ enquiries and provide feedback to parents including co-ordinating with teachers / staff for clarification and reporting to Principal / Office Manager for instructions to response.• Manage the daily attendance check by teachers including but not limit to further follow up with parents to clarify absences, further follow up with meal / transportation arrangements.• Arrange transportation for students including receiving and responding to requests from parents, working with drivers to arrange suitable routes, working with Bus Monitors to manage the proper usage of SMS – bus attendance check or communication to parents, ETC.• Manage students’ menu including requesting to swap, eliminate or ADD new dishes to Office Manager bases on feedback from students and teachers. Follow up and feedback to Principal and Office Manager on the quality of meals.• Manage the quantity of students’ meal register, update quantity order with vendor in timely manner.• Arrange for students to participate in excursions / courses / events such as ECA, OBV, Cambridge exam / ISA exam / IPSLE exam including sending forms to parents for registration, collecting, sending forms / registrations to relevant vendors / organizations, arranging transportation and meal and updating Principal / Office Manager.• Manage student’s school reports including checking, printing, filing and handling to parents.• Provide documentation under requests from parents (students’ ID card, attendance certificate, ETC.)• Provide requested reports to relevant departments (Operations / Accounting / Procurement, ETC.)3. Inventory Control System• Maintain the Inventory Control System.• Have student’s try-on and provide delivery notes to Cashier for uniform sales. Record sales of school uniform periodically and provide stock report to Accounting monthly. When stock balance is low, new stock must be requested / support other campuses when there is shortage.4. Administrator to Principal• Screen telephone calls, enquiries and requests and handle them when appropriate.• Organize and maintain diaries and make appointments.• Deal with correspondence and write letters, take dictation and minutes.• Produce documents, briefing papers, reports, newsletters and presentations.• Carry out background research and present findings into subjects the Principal is dealing with.• Organize and attend school meetings.• Liaise with clients, suppliers and other staff on behalf of the Principal.• Organize files and store paperwork, documents and computer-based information.• Provide general assistance during presentations.• Translate the school’s Newsletter to Vietnamese.• Update the Class Lists.

Yêu cầu công việc:

• A university graduate or equivalent in the relevant field of studies.• Good English written and oral communication skills.• Attention to detail.• Flexible and quickly adapt to new changes.• Good Computer Skills (Word, Excel).

Quyền lợi được hưởng:

• Competitive salary, negotiable based on ability.• Working in a healthy educational environment, stable development.• Vacation and holidays according to regulations.• Participate in social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to regulations.

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code