Công Ty Cổ Phần Motor Sport
Công TY TNHH TM DV Đông Đô
Công ty TNHH Bất Động Sản Sgroup
Công Ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Tân Nhạc Cụ
Công Ty TNHH Marketing Buff
Công Ty TNHH Marketing Buff
Công Ty Cổ Phần Xcons Sài Gòn
Công Ty Cổ Phần MBB Retail
Công Ty TNHH Công Nghệ Hoàng Nguyễn
Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ Nhật Tân Hà Nội
Công Ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Jm Quốc Tế
Công Ty Cổ Phần Van Shin Yi
Công Ty Cổ Phần Motor Sport
Công TY TNHH TM DV Đông Đô
Công ty TNHH Bất Động Sản Sgroup
Công Ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Tân Nhạc Cụ
Công Ty TNHH Marketing Buff
Công Ty TNHH Marketing Buff
Mission
- Drive Online Growth: Translate brand marketing strategies into effective e-commerce channel strategies for strategic partners, accelerating online channel growth result in market share gain.
- Develop Shopper-Centric Plans: Collaborate to convey product marketing strategies into innovative, shopper-oriented e-commerce activation plans that in line with the overall marketing framework and Ecom channel priorities.
- Preserve Brand Consistency: Ensure all e-merchandising and content initiatives reflect brand essence and objectives
- Deploy Campaign Activation: Oversee seamless campaign deployment with clear, measurable KPIs.
Main Tasks & Responsibilities
- Champions the Kotex Online Brand plan for strategic platforms eg TiktokShop, Shopee including Campaign Ecom framework, e-campaign Local Thematic Ideation, campaign assortment strategy, GWPs, activation plan in key channel’s building blocks.
- Develops a clear activation plan with clear building block that can deliver “from content to commerce” (Brand Live, Brand Video, Affiliate Live, Affiliate Video, Flash Sales/ Product Showcases)
- Optimize consumer acquisition touchpoints pre-purchase, during purchase and post-purchase
- Delivers disruptive Merchandising Creatives that aligned with Brand Strategy.
- Develops strong GWPs Plan for shopper’s activation with optimal budget.
- Conduct Campaign Post-Mortem Analysis to measure campaign effectiveness in terms of Ecommerce KPIs, Product Performance & provide insights for next campaign optimization.
- Bachelor degree of Marketing, Business Administration or related field
- From 2 years experience in similar roles
- Experience at E-commerce platforms would be preferable
- Good English communication
- Proactive, agile, flexible with business mindset
- Quick learner and not afraid of challenges
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.
Công Ty Cổ Phần Xcons Sài Gòn
Công Ty Cổ Phần MBB Retail
Công Ty TNHH Công Nghệ Hoàng Nguyễn
Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ Nhật Tân Hà Nội
Công Ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Jm Quốc Tế
Công Ty Cổ Phần Van Shin Yi