Việc làm Customer Success Executive - Kintetsu World Express

Customer Success Executive

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 05/12/2025
  • place Địa điểm: Hà Nội
Công Ty TNHH Kintetsu World Express Việt Nam
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
04/11/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Chuyên môn:
Xử Lý Khiếu Nại , Giải Quyết Vấn Đề , Sử Dụng CRM
Địa điểm làm việc:
Hà Nội
<P>Ttc Building, No. 19, Duy Tan Street, Cau Giay Dist, Hanoi City</P> , Hà Nội
1. <p>TTC Building, No. 19, Duy Tan Street, Cau Giay Dist, Hanoi City</p>

Việc Làm Tương Tự

VP Bank

Chuyên Viên Quan Hệ Khách Hàng Ưu Tiên (Rm Diamond) - Thu Nhập Từ 20Tr - 35Tr - Chi Nhánh Phùng Hưng (Hà Nội)

VP Bank

Hà Nội Đến 30 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Customer Success Staff (Mảng IT/ Tiếng Nhật N2/ Ứng viên cho vị tri trưởng nhóm) (27032) [Cầu Giấy, HN]

Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Hà Nội 25 - 35 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần L'abeille Pharmacique

Trưởng Nhóm Kinh Doanh (Mảng Dược Phẩm) / Đi Làm Ngay

Công Ty Cổ Phần L'abeille Pharmacique

Hà Nội 12 - 25 triệu VNĐ
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

CHUYÊN VIÊN KHÁCH HÀNG DOANH NGHIỆP - TP. HỒ CHÍ MINH/ HÀ NỘI

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

Hồ Chí Minh,... Thỏa thuận
Công Ty Cổ Phần Thương Mại Và Dịch Vụ An Ninh Ht

Phó Phòng Nghiệp Vụ (Bảo Vệ) - Đi Làm Ngay

Công Ty Cổ Phần Thương Mại Và Dịch Vụ An Ninh Ht

Hà Nội Thỏa thuận
Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Viettel Post Tại Hoài Đức, Hà Nội

Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Hà Nội 6 - 8 triệu VNĐ
Tập Đoàn BĐS Thiên Khôi

Cộng Tác Viên Bất Động Sản (Linh Động Thời Gian - Cấp Chứng Chỉ Môi Giới) - Hà Nội

Tập Đoàn BĐS Thiên Khôi

Hà Nội 30 - 50 triệu VNĐ
 Bellsystem24 VietNam

Cskh Đài Truyền Hình Cáp Việt Nam - Vtvcab (Làm Tại Đại Mỗ, Tuyển Cả Full/Part) [A2]

Bellsystem24 VietNam

Hà Nội 6 - 8 triệu VNĐ
 Bellsystem24 VietNam

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Ngân Hàng Tp Bank - Xoay Ca Linh Hoạt [C4]

Bellsystem24 VietNam

Hà Nội 6 - 8 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Nha Khoa Thiên Phúc

Nhân Viên Lễ Tân Phòng Khám

Công Ty TNHH Nha Khoa Thiên Phúc

Hà Nội 8 - 10 triệu VNĐ
Ngân Hàng TNHH MTV Woori Việt Nam

Nhân Viên Quan Hệ Khách Hàng Cá Nhân (Retail Rm)

Ngân Hàng TNHH MTV Woori Việt Nam

Hà Nội,... Đến 100 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Một Thành Viên Mailisa

Nhân Viên Y Tá - Điều Dưỡng Toàn Quốc Thu Nhập 15-30 Triệu

Công Ty TNHH Một Thành Viên Mailisa

Lâm Đồng,... Đến 30 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

The Customer Success Staff is responsible for being a bridge between existing customers for daily communication, overseas agent, and operation team. Additionally, they account for interacting with customers to provide and process information in response to inquiries, concerns, and requests about products and services and have a spirit of sales support.


Duties and responsibilities:

► Sales support:

• Take care of all back-office tasks related to customer or agent inquiries instead of sales team, make and update the quotations, requested reports, booking status and tracing sheets, summary sheet for account and so on (final responsibility belongs to sales for the quotation).

• Take care of all inquiries from existing customers and businesses, lanes like answering questions, concerns, complaints, rate inquiries, and so on, then consult with the sales manager, dedicated sales, or Sales for the proposals before responding to customers.

• Conduct service contracts with customers (final responsibility belongs to sales).

• Monitor AR with customers (final responsibility belongs to sales).

• Share the information about new or expanded business with the sales team if we get it through our daily communication with customers.

• Preparation of RFQ: Collect the buying rate for RFQ/schedule by collaboration with procurement team/operation team (inputter will be procurement and operation team) in case the Sales request to support by CS.

► Operation monitoring:

• Create SOPs for the way to arrange for the shipments and services based on customers’ agreements and requirements (to share the contents with the team).

• Create a common S/I (with detail of the remark per accounts and shipments) for each transportation mode or service to share with other (AE/OE/OPS) team.

• Instruct operation team following customer’s request.

• Remind the operation team to update shipment status, and booking status, etc. (in case the operation team does not respond in a timely manner). A final responsibility belongs to the operation sides.

• Make a booking management (Consolidation) sheet for the booking and operation team to follow.

► Others:

• Send booking confirmation, shipment status and tracking report to customers.

• Handle and resolve customer complaints.

• Obtain and evaluate all relevant information to handle product and service inquiries.

• Perform customer verifications.

• Keep records of customer interactions and transactions.

• Record details of inquiries, comments, and complaints for review.

• Check the vol/revenue of each customer frequently by databases and share the situation with sales PIC.

• Conduct regular customer satisfaction survey.

• Make a regular report related to the Customer Service daily working includes the service quality with Supervisor.


Yêu cầu công việc:

► Education and experience:

• Bachelor or higher education degree in a relevant field.

• Advanced training or certifications with demonstrated experience or expertise in the forwarding and logistics industry processes and practices.

• Have at least 1-2 years of experience in handling ocean and air shipments: using systems for bookings, documentation, shipping document insurance, and intranet.

• Hands-on experience in sales is preferred

• Knowledge of KWE’s products and services is a plus.

► Required skills and abilities:

• Good at MS Office (Word, Excel, PowerPoint).

• Intermediate English proficiency. Another language (Japanese, Chinese, Korean, etc.) is a plus.

• Ability to work well under pressure and manage multiple tasks simultaneously.

• Excellent verbal and written communication skills, with an emphasis on active listening.

• High attention to detail, accuracy, and the ability to proofread and edit work.

• Customer-focused with a strong customer service orientation.

• Flexibility and adaptability to change.

• Proactive and self-starter with initiative and problem-solving skills.


Working Conditions and Benefits:

• Working Place: TTC Building, No. 19, Duy Tan Street, Cau Giay Dist, Hanoi City

• Working time: Monday to Friday, from 8:00 AM to 5:35 PM

• Annual Leave: 12 days/year (after probation time)

• Net salary: Negotiable (13 months a year plus Tet bonus & Annual performance bonus)

• Annual Salary Increase: once per year

• Performance Assessment: twice per year (fixed in April and October)

• Insurance: 24 hours’ Accident Insurance, 100% Social Insurance, Health Care Insurance

• WFH Policy: work from home up to 2 days per week after 6 months of employment

• Others: International working environment with many opportunities for learning and development, training courses, company trip, etc.


Quyền lợi được hưởng:

Lương tháng 13 + Bonus
Gói bảo hiểm chăm sóc sức khỏe toàn diện Bảo Việt, Bảo hiểm tai nạn 24/7
Môi trường làm việc quốc tế chuyên nghiệp với nhiều cơ hội học hỏi và phát triển


Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code