Công Ty TNHH Savills Việt Nam - Chi Nhánh Thành Phố Hồ Chí Minh
Công Ty TNHH Savills Việt Nam - Chi Nhánh Thành Phố Hồ Chí Minh
Công Ty TNHH Savills Việt Nam - Chi Nhánh Thành Phố Hồ Chí Minh
RESPONSIBILITIES:
· Responsible for health insurance, social insurance, unemployment insurance, and trade union matters for the HCM office.
· Responsible for processing annual health checks and renewing related insurances for staff, including company property insurance.
· Responsible for payroll calculation.
· Ensure compliance in preparing both new and renewal labor contracts, and HR filing (employee profile, employee movement) to maintain data accuracy.
· Responsible for exit procedure.
· Responsible for PIT code registration for employees and dependents, completing monthly/annual personal income tax declarations for employees and expatriates, and reporting to the Tax Department.
· Prepare necessary reports monthly.
· Perform other ad-hoc tasks.
REQUIREMENTS:
· Good interpersonal, analytical and communication skills (both English & Vietnamese).
· Good understanding of governmental regulations.
· At least 2 years of experience in C&B function or similar role.
· Ability to work under pressure.
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.
Công Ty TNHH Savills Việt Nam - Chi Nhánh Thành Phố Hồ Chí Minh
Công Ty TNHH Savills Việt Nam - Chi Nhánh Thành Phố Hồ Chí Minh
Công Ty TNHH Savills Việt Nam - Chi Nhánh Thành Phố Hồ Chí Minh