Việc làm Assistant Payroll services (Global Mobility Services) - MINH - KPMG VIET NAM CO., LTD

Assistant Payroll services (Global Mobility Services)

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 10/11/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Công Ty TNHH Minh - KPMG Việt Nam
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
10/10/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Chuyên môn:
MS Project , Jira , Quản Lý Dự Án Phần Mềm
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
Ho Chi Minh City, Hồ Chí Minh
1. Ho Chi Minh City

Việc Làm Tương Tự

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Trợ Lý Tiếng Trung - Quản Lý Đơn Hàng - Tại Bình Tân [196]

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 12 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Thiết Bị Y Tế - Nha Khoa Việt Mỹ

Quản Lý Phòng Khám

Công Ty TNHH Thiết Bị Y Tế - Nha Khoa Việt Mỹ

Hồ Chí Minh,... 12 - 25 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Trợ Lý Điều Hành - Tiếng Trung - Bình Chánh [184]

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 9 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Trợ Lý Điều Hành - Hành Chính Văn Phòng Tại Quận 7

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 17 - 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Xúc Tiến Thương Mại Và Xuất Nhập Khẩu Hồng Tường

Trợ Lý Tiếng Trung

Công Ty TNHH Xúc Tiến Thương Mại Và Xuất Nhập Khẩu Hồng Tường

Hồ Chí Minh 12 - 16 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Nhân Viên Trợ Lý Tiếng Trung - Bình Tân - Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 12 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Trợ Lý Tiếng Trung - Hành Chính - Bình Tân - 196

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 12 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Trợ Lý Tiếng Trung - Hành Chính Văn Phòng - Bình Tân - 196

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 12 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Trợ Lý Tiếng Trung - Phiên Dịch - Làm Việc Văn Phòng - Bình Tân - 185

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 15 - 17 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Vật Liệu Mới Shunhe

Trợ Lý Marketing [ Nữ ]

Công Ty TNHH Vật Liệu Mới Shunhe

Hồ Chí Minh 7 - 10 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Trợ Lý Tiếng Trung – Thu Nhập Hấp Dẫn, Làm Việc Tại Bình Tân [196]

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 12 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Trợ Lý Văn Phòng Tiếng Trung – Hỗ Trợ Nhân Sự & Hành Chính - Quận 7 - 178

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 12 - 16 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

Job description:

We are seeking a motivated, responsible and detail-oriented individual to join our GMS team as an Assistant. The ideal candidate will have strong communication, interpersonal and organizational skills, and be eager to learn about global mobility and the professional services industry.

Key responsibilities

• Assist engagement team to provide excellent and high-quality services to our Clients, including but not limited to:

• Research regulations and apply understanding of legislation to client case under guidance and instruction

• Assist in preparing payroll calculation, social security compliance and related advice

• Interact with the Tax, Social Insurance and Labour authorities and other relevant authorities in relation to clients’ affairs and service provision

• Provide administrative support for the engagements

• Other ad-hoc duties as required

• Build and maintain positive relationships with clients and internal stakeholders

• Stay up-to-date on applicable regulations and best practices in personal income tax, payroll, social security compliance, labour regulations and global mobility


Yêu cầu công việc:

• Bachelor degree in relevant subjects in accounting/finance/economics/commerce or related fields

• One year relevant experience in either external and/or internal tax/Global Mobility Services function, Payroll/C&B

• Good knowledge of labour law, PIT law, Social Insurance law and other related regulations

• A good command of spoken and written English, showcased by confidence in speaking to foreigners

• Competent and literate with the following packages: Microsoft Word, Excel, PowerPoint and Outlook

• Strong organizational, time management skills and effective communication skills

• Ability to work independently and as part of the team

• Ability to work and perform under pressure with tight deadlines

• Highly motivated individual with a desire for growth.

• Deliver quality service and value to clients

• Must absolutely love dealing / interacting with people


Quyền lợi được hưởng:

13th Salary Allowance
Healthcare Insurance
Training


Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code