Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty TNHH Thiết Bị Y Tế - Nha Khoa Việt Mỹ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty TNHH Xúc Tiến Thương Mại Và Xuất Nhập Khẩu Hồng Tường
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty TNHH Vật Liệu Mới Shunhe
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Job description:
We are seeking a motivated, responsible and detail-oriented individual to join our GMS team as an Assistant. The ideal candidate will have strong communication, interpersonal and organizational skills, and be eager to learn about global mobility and the professional services industry.
Key responsibilities
• Assist engagement team to provide excellent and high-quality services to our Clients, including but not limited to:
• Research regulations and apply understanding of legislation to client case under guidance and instruction
• Assist in preparing payroll calculation, social security compliance and related advice
• Interact with the Tax, Social Insurance and Labour authorities and other relevant authorities in relation to clients’ affairs and service provision
• Provide administrative support for the engagements
• Other ad-hoc duties as required
• Build and maintain positive relationships with clients and internal stakeholders
• Stay up-to-date on applicable regulations and best practices in personal income tax, payroll, social security compliance, labour regulations and global mobility
• Bachelor degree in relevant subjects in accounting/finance/economics/commerce or related fields
• One year relevant experience in either external and/or internal tax/Global Mobility Services function, Payroll/C&B
• Good knowledge of labour law, PIT law, Social Insurance law and other related regulations
• A good command of spoken and written English, showcased by confidence in speaking to foreigners
• Competent and literate with the following packages: Microsoft Word, Excel, PowerPoint and Outlook
• Strong organizational, time management skills and effective communication skills
• Ability to work independently and as part of the team
• Ability to work and perform under pressure with tight deadlines
• Highly motivated individual with a desire for growth.
• Deliver quality service and value to clients
• Must absolutely love dealing / interacting with people
13th Salary Allowance
Healthcare Insurance
Training
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty TNHH Vật Liệu Mới Shunhe
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty TNHH Thiết Bị Y Tế - Nha Khoa Việt Mỹ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty TNHH Xúc Tiến Thương Mại Và Xuất Nhập Khẩu Hồng Tường
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying