Việc làm Admin Staff (General Affair & HR) (25635) _Quận 1, HCM - Reeracoen Vietnam

Admin Staff (General Affair & HR) (25635) _Quận 1, HCM

  • salary Mức lương: 22 - 25 triệu VNĐ
  • date Hạn nộp: (Đã hết hạn)
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Cao Đẳng
Ngày đăng tuyển:
21/03/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
2 - 5 năm
Yêu cầu ngôn ngữ:
Tiếng Anh
Thời gian làm việc:
Từ Thứ 2 đến Thứ 6 (08:00 - 17:15)
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
Hp Office Building, No.60 Nguyen Van Thu St., Dakao Ward, Dist1, Hcm, Hồ Chí Minh
1. HP Office Building, No.60 Nguyen Van Thu St., Dakao Ward, Dist1, HCM

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

They are looking for someone who can handle a wide range of general affairs duties
(e.g., GA, labor, general affairs, deposits...etc)


1. General Affairs
- Organizing and updating internal regulations (company rules, manuals, guidelines, etc.)
- Managing internal and external documents (approval documents, contracts, internal announcements)
- Improving office environment, office management, and employee welfare
- Supporting IT and information management
- Facility management
- Corresponding with procedures for applying for work permits, updating office licenses, visas, etc.
- Drafting, reviewing, and managing back office contracts

2. Human Resources
- Making and managing labor contracts
- Attendance management, payroll processing, and social insurance administration
- Monthly/Quarterly PIT calculation and declaration (for ALL local staffs)
- Year-end PIT finalization (for each 1 local staff)
- Recruiting, training, and improving the evaluation system
- Periodically, performing labor reports according to law, social insurance procedures
- Planning and management of company events
- Preparation for new employees to join the company
- Explaining work rules to employees

3. Other tasks assigned by Japanese Manager(Language: English or Japanese)

【Company/Job Attraction】
- You may be a key person because this is a start-up company.
- The office is very stylish, as this company is an interior company

Yêu cầu công việc:

- 2~5 years in the Admin and General Affairs
- At least 1 year of experience in HR
- English: Intermediate level (reading and writing are more important than speaking)

Quyền lợi được hưởng:

- 13th month Bonus
- Annual Leave
- Social Insurance
- Medical Insurance
- Medical check-up
- Salary review(once/ year)
- Transportation fee

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code