Việc làm Admin Executive - GemCommerce

Admin Executive

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: (Đã hết hạn)
  • place Địa điểm: Hà Nội

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
14/09/2024
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Địa điểm làm việc:
Hà Nội
Hà Nội
1. Hà Nội

Việc Làm Tương Tự

 Bellsystem24 VietNam

Nhân Viên Hành Chính Văn Phòng Tiếng Nhật N2, N3 [Cầu Giấy, Hà Nội]

Bellsystem24 VietNam

Hà Nội 9 - 11 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

General Affair Staff (QL 26497) [Đông Anh, HN]

Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Hà Nội 12 - 15 triệu VNĐ
Trung tâm Chất lượng và Bảo vệ tài nguyên nước

Nhân Viên Hành Chính Văn Phòng

Trung tâm Chất lượng và Bảo vệ tài nguyên nước

Hà Nội 6 - 8 triệu VNĐ
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

CHUYÊN VIÊN DỊCH VỤ KHÁCH HÀNG - HÀ NỘI

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

Hà Nội Thỏa thuận
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

CHUYÊN VIÊN KHÁCH HÀNG CÁ NHÂN - HÀ NỘI

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

Hà Nội Thỏa thuận
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

CHUYÊN VIÊN KHÁCH HÀNG DOANH NGHIỆP - HÀ NỘI

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

Hà Nội Thỏa thuận
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

CHUYÊN VIÊN KHÁCH HÀNG CÁ NHÂN - TP. HỒ CHÍ MINH/ HÀ NỘI

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

Hồ Chí Minh,... Thỏa thuận
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

CHUYÊN VIÊN DỊCH VỤ KHÁCH HÀNG - TP. HỒ CHÍ MINH/ HÀ NỘI

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

Hồ Chí Minh,... Thỏa thuận
Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Đánh Bóng Kim Loại Leka (Miền Bắc)

Nhân Viên Kế Toán Mua Hàng (Hà Nội - Thu Nhập 12 - 14 Triệu + Phụ Cấp)

Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Đánh Bóng Kim Loại Leka (Miền Bắc)

Hà Nội 14 - 17 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Logitem Việt Nam Miền Bắc

Nhân Viên Đưa Đón Học Sinh Biết Tiếng Nhật - Nữ - Full/Part Time

Công Ty TNHH Dịch Vụ Logitem Việt Nam Miền Bắc

Hà Nội 5 - 6 triệu VNĐ

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

Manage the day-to-day administrative tasks: Document handling, scheduling, office management, financial tasks, support and management,...
Oversee office operations, including the maintenance of office supplies, equipment, and facilities, Happy Lunch arrangement,...
Collaborate with external vendors and the Building Operations team to manage office maintenance, supplies, and services, ensuring smooth daily operations.
Ensure a clean, safe, and efficient working environment.
Assist in planning and executing special projects and events.
Budget preparation and expense tracking.
Process financial documents such as invoices and reimbursements, while coordinating with accountants on related financial matters.
Assist in onboarding new employees and managing employee records.
Coordinate with HR for internal events, training sessions, staff meetings, and employee engagement activities.
Perform other tasks as assigned by COO.

Yêu cầu công việc:

Yêu cầu ứng viên
Bachelor's degree in Business Administration, Management, or related field.
Minimum 2+ years of experience in an administrative or executive assistant role in a IT company size 200+
Enjoy providing support to teammates and caring for others
Passionate about event planning and organization.
Proficient in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
Strong organizational and time management skills.
Excellent verbal and written communication skills.
Ability to handle multiple tasks and prioritize effectively.
Ability to work independently and as part of a team.
Plus:
Strong verbal and written communication skills in English
Legal background.

Quyền lợi được hưởng:

Competitive salary based on experience and qualifications
Performance review and competency evaluation: 2 times per year.
Lunch meal + Parking fees provided.
Annual performance bonus & 13th - month salary: up to 3-month salary (based on your devotion and business efficiency)
Holiday bonus & Company trip
Remote working days: 12 days per year
Annual leaves: 12 days per year
Treatment: annual health check-up at top clinic in VN, weekly shoulder massage treatment, monthly team bonding, annual company trip,...
Training program: ensure to cover product training for all newbie and other training programs according to the Company's policy
Why you'll love working here
Learn product-thinking and customer-centric mindset.
Collaborative and supportive environment
Young and passionate colleagues
Professional and creative office view
Clear & Scientific Agile Framework on the whole company workflow & culture.
Join a dynamic team to design and develop high-performance E-commerce products. Take on ambitious and challenging objectives by contributing to groundbreaking business models in the market.
Flexible working time:
Morning: 8:00 am -12:00 pm (check in from 8:00 am to 8:45 am)
Afternoon: 1:00 pm - 5:45 pm (check out from 5:00 pm to 5:45 pm).

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code