Review issues and contacts customers to understand issues. Ensures customers stay informed as to the status/solution of their issue. Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help resolve customer issues.
Resolve or escalate multiple and varied customer issues. Documents technical work and research.
Analyze problems and develops solutions for customer needs using log analysis and other proprietary tools.
Collaborate on cross-team and cross-product technical issues by working with resources from other groups as needed to resolve moderately complex customer issues.
Attend readiness training and non-technical training to ensure that they become proficient in support topics. Product/Process Improvement
Provide feedback to improve products to more senior engineers or technical advisors.
Identify potential defects and escalates to more senior engineers to resolve.
Use automated tools to deliver solutions for a wide range of issues. Provides feedback on how to improve automated tools.
Follow processes provided by the business.
Attend case triage meetings or case discussions to collaborate and share ideas to resolve problems.
Yêu cầu công việc:
Must Have:
Open to Freshers & Non-Tech backgrounds – only requires fluency in English (equal to IELTS Speaking 6.5+).
Priority given to candidates with customer service experience or a strong customer-oriented mindset.
Willingness to work in shifts and work night shifts
5 days work week, 2 unfixed days off (9 hours a day, consisting of 8 hours of work and 1 hour for breaks)
Nice To Have:
Having a background or working experience in IT/Technical/Engineering/Networking & IT/Cybersecurity & Cloud Security/Automation is an advantage.
Quyền lợi được hưởng:
Salary ranges from 18,000,000 - 24,000,000 VND
Salary at 100% during the probationary period
90% contribution of the gross salary to social insurance
An employee who works at night (10PM -6 AM) will be paid an additional amount of 30% of the normal salary + PVI insurance + 500,000 VND food allowance
20 days leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
Training will be offered
Full working equipment will be provided Annual Health Checkup
Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
Quét QR Chat Zalo Với Nhà tuyển dụng
Quét mã QR để kết nối trực tiếp với nhà tuyển dụng
Nhận phản hồi nhanh chóng từ các chuyên viên nhân sự
Đặt câu hỏi chi tiết về công việc và công ty
Thể hiện sự quan tâm và chủ động trong quá trình ứng tuyển
Tạo ấn tượng tích cực và tăng cơ hội được tuyển
Rất tiếc Nhà tuyển dụng chưa kích hoạt tính năng liên hệ Zalo, chúng tôi đã gửi yêu cầu của bạn đến Nhà tuyển dụng
và sẽ thông báo tới bạn khi tính năng được Nhà tuyển dụng kích hoạt.