Việc làm Service Quality & Compliance Specialist (A Luxury Watch Brand) - Mỹ phẩm Duy Anh

Service Quality & Compliance Specialist (A Luxury Watch Brand)

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 03/10/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Công ty TNHH Thời trang và Mỹ phẩm Duy Anh
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
02/09/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Trên 1 năm
Yêu cầu giới tính:
N/A
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
Tầng 3, Tòa Nhà Centec Tower, Số 72 - 74 Nguyễn Thị Minh Khai, P.6, Q.3, Tp.hcm, Hồ Chí Minh
1. Tầng 3, Tòa nhà Centec Tower, số 72 - 74 Nguyễn Thị Minh Khai, P.6, Q.3, TP.HCM

Việc Làm Tương Tự

Công Ty TNHH Sản Phẩm Agrislink Việt Nam

Chuyên Viên Vận Hành Dự Án Và Quan Hệ Khách Hàng

Công Ty TNHH Sản Phẩm Agrislink Việt Nam

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Công Ty TNHH Việt Mỹ SSU

Chăm Sóc Khách Hàng Kênh Call - Dự Án Shopee

Công Ty TNHH Việt Mỹ SSU

Hồ Chí Minh 7 - 8 triệu VNĐ
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

CHUYÊN VIÊN KHÁCH HÀNG DOANH NGHIỆP - TP. HỒ CHÍ MINH/ HÀ NỘI

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

Hồ Chí Minh,... Thỏa thuận
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

CHUYÊN VIÊN DỊCH VỤ KHÁCH HÀNG - TP. HỒ CHÍ MINH/ HÀ NỘI

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

Hồ Chí Minh,... Thỏa thuận
Công Ty TNHH Đầu Tư Thương Mại Dịch Vụ Địa Ốc Đại Việt

Chăm Sóc Khách Hàng (Có Data Sẵn, Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm, Làm Tại Văn Phòng)

Công Ty TNHH Đầu Tư Thương Mại Dịch Vụ Địa Ốc Đại Việt

Hồ Chí Minh,... 8 - 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Fc Standard Logistics Việt Nam

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Logistics - Thành Thạo Tiếng Nhật

Công Ty TNHH Fc Standard Logistics Việt Nam

Hồ Chí Minh 15 - 25 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Enrich Management System

Technical Support/ Call Center/ Chăm Sóc Khách Hàng

Công Ty TNHH Enrich Management System

Hồ Chí Minh Từ 12 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Mua Bán Nợ Galaxy

Nhân Viên Hỗ Trợ Khách Hàng (Thu Nhập 25 - 30TR)

Công Ty TNHH Mua Bán Nợ Galaxy

Hồ Chí Minh 25 - 30 triệu VNĐ
 Bellsystem24 VietNam

Chuyên Viên Xử Lý Khiếu Nại - [H5]

Bellsystem24 VietNam

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
 Bellsystem24 VietNam

Chăm Sóc Khách Hàng Sàn Tmđt Kênh Chat - Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm [H4] [BSV]

Bellsystem24 VietNam

Hồ Chí Minh 7 - 8 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Kinh Doanh Tư Vấn Đầu Tư Xây Dựng Central Park

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Không Y/C Kinh Nghiệm)

Công Ty TNHH Kinh Doanh Tư Vấn Đầu Tư Xây Dựng Central Park

Hồ Chí Minh 8 - 10 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Altius Link Việt Nam

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Sàn Thương Mại Điện Tử _ Thuần CSKH_ Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm

Công Ty Cổ Phần Altius Link Việt Nam

Hồ Chí Minh 7 - 9 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

ROLES:

· This role supports post-sale integrity, ensures service quality and helps protect the brand’s reputation.

· You will act as a key connection between the boutiques and the Brand Office, responsible for verifying customer information, monitoring sales behavior, responding to client inquiries/reviews and ensuring service quality aligns with brand standards.

· The main objective is to ensure that every client interactation and transaction reflects the brand’s core values of professionalism, excellence, transparency, and integrity.

RESPONSIBILITIES:

1. Client Follow-Up & Verification

  • Call or text clients ~1 week post-purchase
  • Check product condition and service experience
  • Discreetly confirm the buyer’s authenticity
  • Respond to client inquiries via phone, email, and messaging platforms; acknowledge and follow up on feedback or concerns.
  • ​Monitor and respond to Google reviews and other online feedback in line with brand tone and guidelines.
  • Weekly reports to ABM/BM

2. Sales Behavior Review

  • Audit/Review sales messages (Zalo, WhatsApp, iMessage) after purchase.
  • Flag inappropriate conduct, high-pressure tactics, or duplicate clients
  • Provide constructive feedback summaries to ABM/BM to support improvement without harming morale.

3. Document Cross-Check

  • Match key sales records:

- Approved vs. actual clients

- System names vs. invoice names

  • Compile Monthly summary reports
  • Check CRM data accuracy and mandatory field completion.

4. Camera & In-Store Conduct Monitoring

  • Review security footage
  • Ensure SOP compliance and detect any suspicious in-store activity
  • Document and escalate any issues

Success in This Role Looks Like

  • Clients feel heard and supported after purchase
  • Sales misconduct is identified early without harming morale
  • Service quality improves across boutiques
  • The brand office gains visibility to protect standards and reputation

Yêu cầu công việc:

1. Qualification:

· College, Bachelor’s degree or relevant certificate.

2. Experience:

· Experience in customer service, telesales, or quality control preferred

3. Skill / Competence:

· Clear, confident phone communication

· Comfortable with detailed, high-volume review work

· Strong attention to detail, discretion, and ethics

· Proficiency in MS Office

·Good in communication, reading both English & Vietnamese.

Quyền lợi được hưởng:

- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code