Công ty Cổ phần Vietnam Booking
Công ty TNHH Dịch Vụ Hải Sản Mỹ Hạnh
Công ty TNHH Dịch Vụ Hải Sản Mỹ Hạnh
Khách Sạn Canvas Hotel
Bellsystem24 VietNam
Khách Sạn Canvas Hotel
Khách Sạn Canvas Hotel
Esco Beach Da Nang
Công Ty TNHH Dpv Life & Beauty Care
Công Ty TNHH 3P Logistics
Công ty Cổ phần Vietnam Booking
Công ty TNHH Dịch Vụ Hải Sản Mỹ Hạnh
Công ty TNHH Dịch Vụ Hải Sản Mỹ Hạnh
Khách Sạn Canvas Hotel
-Learning how to Deal with emails, faxes, booking/ system communication channels, correspondence checking (VIP’s, regular guest, SPG’s…), group allocations, and to respond to guest requests on a daily basis.
- Learning how to handle customer queries and complaints relating to the Reservations.
- Working closely with Front Desk and Operation Team to maximize Guest Satisfaction
- Attending the Daily Briefing with the team to communicate results, ensuring the information is accurate at all times.
- Degree in Hospitality is an advantage.
- Minimum 6 months of experience in the similar position in travel industry
- Excellent organization and planning skills.
- Strong experience of customer orientation, outstanding negotiation and communication skills.
- Computer skills: Word, Excel, Power Point
- Fluent in English and Vietnamese (both oral and written).
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.
Bellsystem24 VietNam
Khách Sạn Canvas Hotel
Khách Sạn Canvas Hotel
Esco Beach Da Nang
Công Ty TNHH Dpv Life & Beauty Care
Công Ty TNHH 3P Logistics