Công Ty Cổ Phần Quản Lý Bất Động Sản Ecolife
Công Ty Cổ Phần Khách Sạn Thắng Lợi
Tập đoàn IDC Group
Aeon Delight (Vietnam) Co., Ltd.
Công Ty TNHH Tư Vấn Du Học Và Dịch Vụ Visa Kalong Group
Công Ty Cổ Phần Nha Khoa Và Thiết Bị Y Tế Oze Việt Nam
Công Ty TNHH Đầu Tư Xây Dựng Dacinco
Bellsystem24 VietNam
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Mutosi
Công Ty Cổ Phần Thương Mại Và Dịch Vụ Health Care
Công Ty Cổ Phần Nha Khoa Như Ngọc
Công Ty Cổ Phần Quản Lý Bất Động Sản Ecolife
Công Ty Cổ Phần Khách Sạn Thắng Lợi
Tập đoàn IDC Group
Aeon Delight (Vietnam) Co., Ltd.
Công Ty TNHH Tư Vấn Du Học Và Dịch Vụ Visa Kalong Group
- Greets and registers guests, provide prompt, courteous services and closes out guest accounts upon completion of stay, provides information regarding hotel facilities and guest accommodation to meet hotel international's high standards of quality.
- Responsible to follow hotel Rules and Regulations and all operational procedures of the Front Office department.
- Maintain a friendly, neat and professional image to guests and colleagues.
- Performs any duties related to the department and assists other departments whenever necessary.
- A team player person with an attitude to learn, service mindset, open and positive thinking
- Good command of spoken and written English with strong computer skills.
- Initiative, courteous, hard working and attentive to details.
- Experience in same position and experience using OPERA hotel system is an advantage.
- Long - term career orientation with the hotel
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.
Công Ty Cổ Phần Nha Khoa Và Thiết Bị Y Tế Oze Việt Nam
Công Ty TNHH Đầu Tư Xây Dựng Dacinco
Bellsystem24 VietNam
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Mutosi
Công Ty Cổ Phần Thương Mại Và Dịch Vụ Health Care
Công Ty Cổ Phần Nha Khoa Như Ngọc