Việc làm Procurement Admin (6-month contract) - Servier

Procurement Admin (6-month contract)

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: (Đã hết hạn)
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Servier (Vietnam) Pharmaceutical Company
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
22/04/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
Lầu 15, Số 138-142 Đường Hai Bà Trưng, Phường Đa Kao, Quận 1, TP Hồ Chí Minh, Việt Nam
1. Lầu 15, Số 138-142 Đường Hai Bà Trưng, Phường Đa Kao, Quận 1, TP Hồ Chí Minh, Việt Nam

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

Main job duties: To contribute to the success of the Company by efficiently managing admin task of purchase function in the Company.


Detailed scope of responsibilities: Policy, bidding, performance tracking (report, compliance tracking, improvement, ….)


Managing purchases

- Manage and follow up admin task in bidding process ( meeting arrangement, follow up quotation as per deadline, create quotation comparison and follow up with requesters, initial check contract from vendor, follow up PO/contract hardcopy with vendor....)

- Manage and conduct bidding for simple purchase under supervision of Purchasing Specialist.

- Reporting: Save & input in the system.

- Procurement project: Key vendor check (follow up document such as business license, financial report..)

- Manage and filing: master contract.

- Manage payment: Prepare PR/PO for Fin Department (taxi, credit card expense, consulting fee, storage...) and common company purchase (office rent, telephone) in a timely manner.

- Booking airfare, hotels, etc... for finance department when required.

- Performing other tasks if any which are relevant to Finance department’s work as per request of line manager.

- Maintaining discipline and harmonious working environment within the Finance department.


Yêu cầu công việc:

Education: Graduated from University/College majoring in Economics, Trade and Foreign Language.

Good English reading skills.

Have good communication & negotiation skills.

To be responsible and capable of working independently and detail minded.

Good knowledge about Purchasing, sales admin/ purchasing experience at least 6 months.

Quyền lợi được hưởng:

Mức lương hấp dẫn
Chế độ Bảo hiểm và ngày nghỉ theo quy định hiện hành của Luật Lao động.
Môi trường làm việc chuyên nghiệp, thân thiện

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code