Trường Cao Đẳng Quốc Tế Thành Phố Hồ Chí Minh
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Động Lực Phương Đông
Công Ty Cổ Phần Motor Sport
Công Ty TNHH Thiết Bị Y Tế - Nha Khoa Việt Mỹ
Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ Nhật Tân Hà Nội
Công Ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Jm Quốc Tế
Công Ty TNHH Quảng Cáo Truyền Thông Anh Nga
Công Ty TNHH TM-DV Nét Đẹp Việt Vietbeauties
Công Ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Onset
Công Ty TNHH Sản Xuất Thương Mại Xuất Nhập Khẩu Minh Hiền
Công Ty TNHH Tập Đoàn Letrend
BSI Design - Công Ty TNHH Thiết Kế Và Trang Trí Nội Thất Viên Đá Xanh
1. PR & Digital Marketing
- Work with Brand Manager and Marketing/Brand team to build local digital platforms (Facebook, websites, etc.), leveraging brand existing assets (Instagram, YouTube) to adapt for the market while maintaining the brand guidelines and global alignment across channels.
- Translate press releases, press kits, product information, and website information.
- Monitor competitors' PR/Digital activities, growth, and market trends on a monthly basis and have an action plan and proposal according to the market movement
- Consolidate press/online clippings and monthly reports
- Manage product seeding, product information, and press releases following the brand calendar to maximize brand exposure and awareness
- Organize, plan, and execute retail events while working closely with counters/stores to ensure seamless operation and making sure all the brand guidelines/standards are followed through
- Assist counters/stores in organizing counter activities, VIP events and instore experience
- Support E-commerce team related to inventory, gifting, and livestreams.
2. Sale
- Support brand activities (e.g private sales, private events, agents and ad-hoc activities) which is aligned with line manager.
- Support nalyze customer insight through on counter visit and give inputs to Brand Manager in designing dialogues for different customer groups.
- Support analyze sales reports
3. Admin tasks:
Mainly in charge of the paper works:
- Contracts, proposals, payment requests, and any other requests/orders.
- Manage PR stocks and arrange PR stocks when in need
- Support event setup, makeup/fashion show, private sales event, store opening, and other logistics tasks.
4. Other tasks have been assigned by the Line manager
- The internship for this position lasts at least 6 months (full-time).
- Bachelor's Degree or equivalent advanced diploma in the Marketing field.
- At least 03 months of marketing experience, preferably in the luxury/cosmetics-goods industry
- Good spoken and written English
- Good communication and interpersonal skills
- Good computer skills
- Well-groomed and poised
Social insurance, health insurance, unemployment insurance - from starting date
Laptop
Happy Hour, Christmas Party, Year-End Party, Tet Gifts...
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.
Công Ty TNHH Quảng Cáo Truyền Thông Anh Nga
Công Ty TNHH TM-DV Nét Đẹp Việt Vietbeauties
Công Ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Onset
Công Ty TNHH Sản Xuất Thương Mại Xuất Nhập Khẩu Minh Hiền
Công Ty TNHH Tập Đoàn Letrend
BSI Design - Công Ty TNHH Thiết Kế Và Trang Trí Nội Thất Viên Đá Xanh
Trường Cao Đẳng Quốc Tế Thành Phố Hồ Chí Minh
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Động Lực Phương Đông
Công Ty Cổ Phần Motor Sport
Công Ty TNHH Thiết Bị Y Tế - Nha Khoa Việt Mỹ
Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ Nhật Tân Hà Nội
Công Ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Jm Quốc Tế