Việc làm Legal Staff Cum Secretariat Assistant - PHFM

Legal Staff Cum Secretariat Assistant

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 30/10/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Công Ty Cổ Phần Quản Lý Qũy Phú Hưng
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
29/09/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Chuyên môn:
Rà Soát Hợp Đồng , Tư Vấn Pháp Lý Nội Bộ , Quản Lý Giấy Phép
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
<P>20Th Floor, Phu My Hung Tower, 08 Hoang Van Thai Street, Tan My Ward, Ho Chi Minh City.</P> , Hồ Chí Minh
1. <p>20th Floor, Phu My Hung Tower, 08 Hoang Van Thai Street, Tan My Ward, Ho Chi Minh City.</p>
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

• Review the contract, document, research and advise on legal issues related to the company’s operations.

• Prepare and hold company meetings, make meeting minutes and related dossiers. Arrange and store records belonging to the Company Secretariat.

• Review documents submitted to the BOM and provide secretarial support to make complete dossiers.

• Track projects assigned to departments and teams, and report the progress to the BOM.

• Make reports to the regulatory authorities and communicate with the third parties related to the company’s general activities.

• Arrange the working schedule for the BOM.

• Oversee and interpret the company’s administrative policies and procedures.

• Communicate with internal units/departments proactively for problem solving or daily processing.

• Stay flexible for team arrangement where needed, functional coverage, short term support across functions/products, ad-hoc assignments as requested by team leader/manager.

• Other tasks as assigned by the line manager.


Yêu cầu công việc:

• Education: Bachelor’s degree in Law

• 2+ years working experience in a corporate on compliance or legal.

• Good knowledge of the finance industry and the stock market is a plus.

• Good documentation skills.

• Ability to absorb complex information, identify problems as they arise and understand when these need to be escalated.

• Ability to work and learn quickly in a highly pressurized environment.

• Detail oriented with strong risk awareness, strong analytic, problem-solving skills with strong understanding of the administrative process.

• Good command in English, positive and creative thinking, team player.

• Good MS Office skills (Word, Excel, PowerPoint)

• Be able to handle work/time pressure in dealing multi-tasks, with “can do” and good attitude for people interaction & communication skills.


Quyền lợi được hưởng:


Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code