12 - 24 triệu VNĐ
16 - 18 triệu VNĐ
Thỏa thuận
Thỏa thuận
Đến 23 triệu VNĐ
16 - 18 triệu VNĐ
9 - 12 triệu VNĐ
Đến 20 triệu VNĐ
Đến 20 triệu VNĐ
12 - 15 triệu VNĐ
Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Đại Học
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Ngày đăng tuyển
31/12/2024
Yêu cầu giới tính
N/A
Địa điểm làm việc
- 26B Phan Chu Trinh, P.Hiệp Phú, TP. Thủ Đức, TP.HCM
1. Handling contract
2. Purchasing and manage business line:
- Conducting product research, sourcing new suppliers and vendors
- Updating and maintaining records of all orders
- Interviewing vendors and visiting suppliers’ facilities to learn about products, services and pricing
- Drafting and Negotiating contracts with vendors and suppliers to obtain the best
- Updating and maintaining data on ERP system, processing payments for suppliers
- Interacting with suppliers to schedule delivery/ shipment and resolve shipping or quality issues during the contract
- Interacting and Coordinating with customer to review the receipt process/ production plan to resume new orders
- Translate and interprete in meeting
3. Research and expand new market:
- Bachelor of Business Administration, International Trade,…
- Proficiency in English
- Experience: Fresh Graduate or 1 – 2 year
- Negotiation skills, purchasing skill
- System thinking, logical thinking
- Ability to manage complex projects and multi-task
Working time: From Monday to Friday
Policy:
- Social insurance, Bao Minh insurance
- Holiday bonus: 2/9, 1/1, 30-4 & 1/5,13th month income
- Annual company trip, teambuilding
- Periodical health check. Yearly appraisals
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi
Nắm bắt cơ hội việc làm mơ ước với ứng dụng tìm việc hàng đầu ở Việt Nam!