Việc làm Customer Service Engineer For Fresher (Hanoi, Hochiminh) - ITECHWX CO., LTD

Customer Service Engineer For Fresher (Hanoi, Hochiminh)

  • salary Mức lương: Từ 18 triệu VNĐ
  • date Hạn nộp: (Đã hết hạn)
  • place Địa điểm: Hà Nội
Công Ty TNHH Itechwx
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
25/02/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Địa điểm làm việc:
Hà Nội
Tầng 4 Tòa nhà Lancaster Luminaire, Số 1152-1154 Đường Láng, Phường Láng Thượng, Quận Đống Đa, Hà Nội
1. Tầng 4 Tòa nhà Lancaster Luminaire, Số 1152-1154 Đường Láng, Phường Láng Thượng, Quận Đống Đa, Hà Nội

Việc Làm Tương Tự

Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Service Engineer (Tiếng Nhật N3) (QL 26518) [Cầu Giấy HN]

Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Hà Nội 17 - 18 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Vinhomes

Nhân Viên Kỹ Thuật Vận Hành Tòa Nhà [Hải Phòng - Hà Nội]

Công Ty Cổ Phần Vinhomes

Hà Nội,... Thỏa thuận
Công Ty TNHH AT Đông Dương

Nhân Viên Kinh Doanh (Chưa Có KN Được Đào Tạo) [Nam Từ Liêm, Hà Nội]

Công Ty TNHH AT Đông Dương

Hà Nội 15 - 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Thương Mại Và Xây Dựng Denkito Việt Nam

Chỉ Huy Trưởng [Thi Công Cơ Điện_Thu Nhập Upto 35M]

Công Ty TNHH Thương Mại Và Xây Dựng Denkito Việt Nam

Hà Nội,... 15 - 30 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Alumax Việt Nam

Giám Sát Kỹ Thuật Nhôm Kính - Thu Nhập Up To 18TR - Chấp Nhận Sinh Viên Mới Ra Trường

Công Ty Cổ Phần Alumax Việt Nam

Hà Nội,... 13 - 18 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Giải Pháp Quốc Tế

Nhân Viên Kỹ Thuật (Cài Đặt, Sửa Chữa, HDSD Màn Hình Led)

Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Giải Pháp Quốc Tế

Hà Nội 13 - 20 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Năng Lượng AT

Kỹ Sư Thiết Kế Cơ Khí Tủ Bảng Điện ( LCB Từ 8 - 11TR - Tổng Thu Nhập 15 - 20TR )

Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Năng Lượng AT

Hà Nội 15 - 20 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Năng Lượng AT

Kỹ Sư Thiết Kế Điện ( LCB Từ 8 - 11TR - Tổng Thu Nhập 15 - 20TR )

Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Năng Lượng AT

Hà Nội 15 - 20 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Phát Triển Và Đầu Tư Xây Dựng Vincons

Nhân Viên Điện Nước Công Trình

Công Ty Cổ Phần Phát Triển Và Đầu Tư Xây Dựng Vincons

Hà Nội,... 12 - 15 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Vias Việt Nam

Leader Kỹ Thuật Điện Lạnh – Phòng Kỹ Thuật Thu Nhập Up To 20Tr/Tháng

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Vias Việt Nam

Hà Nội 15 - 20 triệu VNĐ

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

What is Azure Authentication?

Azure Authentication is a core component of Microsoft Entra ID (formerly Azure Active Directory - Azure AD), responsible for verifying user and application identities within the Azure ecosystem

  • Primary Goal: Ensuring secure access control to applications, systems, and data by authenticating users and devices.
  • Key Authentication Methods:

Password-based Authentication – Traditional username & password login.

Multi-Factor Authentication (MFA) – Adds an extra layer of security.

Passwordless Authentication – Uses Windows Hello, FIDO2, or Microsoft Authenticator.

Certificate-based Authentication (CBA) – Uses digital certificates for authentication.

Single Sign-On (SSO) – Allows users to log in once and access multiple apps

  • Why It Matters?

Enhances enterprise security and prevents identity-based attacks.

Protects users against phishing, brute force attacks, and credential theft.

Integrates with key Microsoft services like Microsoft 365, Azure Virtual Desktop, SharePoint, Teams.

MAIN RESPONSIBILITIES:

• Review issues and contacts customers to understand issues. Ensures customers stay informed as to the status/solution of their issue. Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help resolve customer issues.

• Resolve or escalate multiple and varied customer issues. Documents technical work and research.

• Analyze problems and develops solutions for customer needs using log analysis and other proprietary tools.

• Collaborate on cross-team and cross-product technical issues by working with resources from other groups as needed to resolve moderately complex customer issues.

• Attend readiness training and non-technical training to ensure that they become proficient in support topics. Product/Process Improvement

• Provide feedback to improve products to more senior engineers or technical advisors.

• Identified potential defects and escalates to more senior engineers to resolve.

• Use automated tools to deliver solutions for a wide range of issues. Provides feedback on how to improve automated tools.

• Follow processes provided by the business.

• Attend case triage meetings or case discussions to collaborate and share ideas to resolve problems

Yêu cầu công việc:

Must Have:

  • Open to Freshers & Non-Tech backgrounds – only requires fluency in English (Equivalent to IELTS Speaking 6.5 or higher).
  • Priority given to candidates with customer service experience or a strong customer-oriented mindset.
  • Willingness to work in shifts and work night shifts
  • 5 days work week, 2 unfixed days off (9 hours a day, consisting of 8 hours of work and 1 hour for breaks)

Nice To Have:

  • Having a background or working experience in IT/Technical/Engineering/Science/Automation is an advantage.

Quyền lợi được hưởng:

• Salary ranges from 18.000.000VND

• Salary at 100% during the probationary period

• 90% contribution of the gross salary to social insurance

• An employee who works at night (10PM -6 AM) will be paid an additional amount of 30% of the normal salary + PVI insurance + 500,000 VND food allowance

• 20 days leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)

• Training will be offered

• Full working equipment will be provided Annual Health Checkup

• Activities: Birthday party, Employee engagement activities.

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code