Việc làm Administration Cum Receptionist Executive - RCR Infrastructure Vietnam Co.,ltd

Administration Cum Receptionist Executive

  • salary Mức lương: 19 - 20 triệu VNĐ
  • date Hạn nộp: 10/11/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Công ty TNHH Kỹ Thuật Hạ Tầng RCR Việt Nam
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
10/10/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Trên 5 năm
Yêu cầu giới tính:
N/A
Chuyên môn:
Quy Trình Check-in / Check-out , Quản Lý Đặt Phòng (Reservation) , Quản Lý Tài Sản Khách Sạn (PMS)
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
Saigon Center, 65 Lê Lợi, Phường Bến Nghé, Hồ Chí Minh
1. Saigon Center, 65 Lê Lợi, Phường Bến Nghé,Hồ Chí Minh
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

Understands the contract terms, conditions, service scope and client's expectations at a detailed level, makes great efforts to meet customer needs.Administers Company policies, business procedures and standards at the account to ensure compliance within the account wide. Complete all administrative duties as required by client, ensuring reporting is accurate and timely. Responsible for purchasing and managing office supplies. Deal professionally with customer feedback. Perform reception duties including greeting guests, receiving and distributing mail, arranging logistics, answering phones, scheduling, prepare necessary building registrations.Implement and adhere to the safety, health, and environment policies, ensuring that all member of the team are made aware of their responsibilities though effective training, communication, instruction, and supervision.Ensure that periodic inspections of potential hazards are conducted regularly and that necessary corrective measures are taken immediately.Arrange and coordinate business trips (booking air tickets, accommodation, transportation, ETC.). Company vehicle coordination: Receive requests and instructions, coordinate support vehicles, monitor vehicle coordination processes.Proficient in using the ERP system.

Yêu cầu công việc:

Bachelor's degree or equivalent.3-5 years' experience in the facilities management, administration.Excellent customer service skills with customer centric mindset.Effective communicator.High attention to detail and accuracy.Strong teamwork spirit while being able to work independently.Ability to adhere to attendance and schedule requirements.Good English skills.

Quyền lợi được hưởng:

Salary increaseAnnual leaveInsuranceAllowanceHealth checkBusiness trip allowance Company tripLaptopTraining

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code