Tải app JobsGO

Receptionist Cum Admin

Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Cà Phê Cao Nguyên Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Cà Phê Cao Nguyên
  • Hết hạn trong 30 ngày nữa
  • Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    JobsGo

    Loại hình

    Full-time

    JobsGo

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    JobsGo

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    JobsGo

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Trên 1 năm

    JobsGo

    Ngày đăng tuyển

    13/03/2025

    JobsGo

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    JobsGo

    Địa điểm làm việc

    - Lô B9, Đường D4, KCN Phú Mỹ 2 (Lối vào cảng Cái Mép),Bà Rịa - Vũng Tàu

    Việc làm Bà Rịa – Vũng Tàu Việc làm Phú Mỹ

    jobsgo CV của bạn có phù hợp với việc làm này?

    Đang phân tích CV...

    Mô tả công việc

    The Receptionist cum Admin serves as the first point of contact for theHighlands Coffee Roastery, responsible for creating a positive impression and experience for all visitors and guests. In addition to managing reception duties, this role is also in charge of all activities related to General affairs for the factory.

    Reception

    • Welcome and greet all visitors, guests, and employees in a friendly and professional manner.
    • Maintain a clean and organized reception area to ensure a positive first impression of the Factory.
    • Handle incoming phone calls, take messages, and direct calls to the appropriate personnel.
    • Coordinate and guide factory tours for visitors.
    • Receive, classify, and deliver documents, letters, and parcels to departments.
    • Store and manage documents in the field of office administration.
    • Manage and arrange meeting rooms for employees and customers of the company.

    General Affairs

    • Manage the relationship with sub-contractor/ outsourcing services, ensure timely and quality service delivery.
    • Implement the payments of services to vendors, such as taxi costs, internet phone costs, express delivery, office electricity and water, stationery, renting trees, etc.
    • Coordinate and assist HR & Admin Manager in organizing internal events, such as meetings, factory visits and workshops
    • Manage the procurement and distribution of office supplies, uniforms, business cards and other stationery items.
    • Handle business travel arrangements, including booking flights, hotels, and ground transportation.
    • Assist in managing company assets, including equipment, supplies, and facilities.
    • Implement processes for asset tracking, maintenance, and inventory control.
    • Provide administrative support to various departments, including document management and correspondence.

    Yêu cầu công việc

    Education/ Training Qualifications: College degree inBusiness Administration, or a related field.

    Work Experience: 01+ years of working experience as a receptionist or in HR & Admin role

    Knowledge of: Proficient in using MS Office applications

    Skills (Ability to):

    • Service mindset.
    • Good communication in both Vietnamese and English.
    • Attention to detail and a professional demeanor.
    • Well-organized & multi-tasking skills.

    Quyền lợi được hưởng

    Healcare package

    Working time: 8am - 5pm, 2 Sats off

    Shuttle bus HCM-Long Thanh-Phu My

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    jobsgo
    JobsGo App
    JobsGO: Việc Làm Tìm Đến Bạn

    Nắm bắt cơ hội việc làm mơ ước với ứng dụng tìm việc hàng đầu ở Việt Nam!

    ★★★★★
    Tải về ứng dụng ngay!
    jobsgo
    Tạo CV / Resume