Việc làm Receptionist Cum Admin - Highlands Coffee

Receptionist Cum Admin

Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Cà Phê Cao Nguyên
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
13/03/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Trên 1 năm
Yêu cầu giới tính:
N/A
Địa điểm làm việc:
Bà Rịa – Vũng Tàu
Lô B9, Đường D4, Kcn 2 (Lối Vào Cảng Cái Mép),Bà Rịa - Vũng Tàu, Phú Mỹ, Bà Rịa – Vũng Tàu
1. Lô B9, Đường D4, KCN Phú Mỹ 2 (Lối vào cảng Cái Mép),Bà Rịa - Vũng Tàu

Việc Làm Tương Tự

The Grand Ho Tram

Nhân Viên Lễ Tân Casino

The Grand Ho Tram

Bà Rịa - Vũng Tàu Thỏa thuận
CALIFORNIA FITNESS & YOGA

Nhân Viên Lễ Tân Full - Time/Part - Time

CALIFORNIA FITNESS & YOGA

Hồ Chí Minh,... 3 - 8 triệu VNĐ
Công Ty TNHH E-Top Việt Nam

Nhân Viên Sinh Quản Biết Tiếng Trung

Công Ty TNHH E-Top Việt Nam

Bà Rịa - Vũng Tàu 15 - 25 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Tư Vấn Nhân Sự Kokoro

Nhân Viên Hành Chính Giá Thành - Tiếng Nhật

Công Ty TNHH Tư Vấn Nhân Sự Kokoro

Bà Rịa - Vũng Tàu,... 10 - 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Tư Vấn Nhân Sự Kokoro

Phó Phòng Tổng Vụ (Tiếng Nhật N2)

Công Ty TNHH Tư Vấn Nhân Sự Kokoro

Đồng Nai,... 17 - 19 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Tư Vấn Nhân Sự Kokoro

Phó Phòng Tổng Vụ Tiếng Nhật N2 - Không Cần Nhiều Kinh Nghiệm

Công Ty TNHH Tư Vấn Nhân Sự Kokoro

Đồng Nai,... 17 - 19 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Tư Vấn Nhân Sự Kokoro

Nhân Viên Hành Chính Xưởng (Tiếng Nhật - Không Cần Kinh Nghiệm)

Công Ty TNHH Tư Vấn Nhân Sự Kokoro

Đồng Nai,... 11 - 13 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Tư Vấn Nhân Sự Kokoro

Nhân Viên Hành Chính Xưởng Tiếng Nhật ( Không Cần Kinh Nghiệm)

Công Ty TNHH Tư Vấn Nhân Sự Kokoro

Đồng Nai,... 11 - 13 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Tư Vấn Nhân Sự Kokoro

Nhân Viên Hành Chính Xưởng (Tiếng Nhật - Không Cần Kinh Nghiệm)

Công Ty TNHH Tư Vấn Nhân Sự Kokoro

Đồng Nai,... 11 - 13 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Tư Vấn Nhân Sự Kokoro

Nhân Viên Hành Chính Xưởng

Công Ty TNHH Tư Vấn Nhân Sự Kokoro

Hồ Chí Minh,... 11 - 13 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Tư Vấn Nhân Sự Kokoro

Nhân Viên Hành Chính Xưởng (Khu Công Nghiệp Long Đức, Tiếng Nhật N3)

Công Ty TNHH Tư Vấn Nhân Sự Kokoro

Đồng Nai,... 11 - 13 triệu VNĐ

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

The Receptionist cum Admin serves as the first point of contact for theHighlands Coffee Roastery, responsible for creating a positive impression and experience for all visitors and guests. In addition to managing reception duties, this role is also in charge of all activities related to General affairs for the factory.

Reception

  • Welcome and greet all visitors, guests, and employees in a friendly and professional manner.
  • Maintain a clean and organized reception area to ensure a positive first impression of the Factory.
  • Handle incoming phone calls, take messages, and direct calls to the appropriate personnel.
  • Coordinate and guide factory tours for visitors.
  • Receive, classify, and deliver documents, letters, and parcels to departments.
  • Store and manage documents in the field of office administration.
  • Manage and arrange meeting rooms for employees and customers of the company.

General Affairs

  • Manage the relationship with sub-contractor/ outsourcing services, ensure timely and quality service delivery.
  • Implement the payments of services to vendors, such as taxi costs, internet phone costs, express delivery, office electricity and water, stationery, renting trees, etc.
  • Coordinate and assist HR & Admin Manager in organizing internal events, such as meetings, factory visits and workshops
  • Manage the procurement and distribution of office supplies, uniforms, business cards and other stationery items.
  • Handle business travel arrangements, including booking flights, hotels, and ground transportation.
  • Assist in managing company assets, including equipment, supplies, and facilities.
  • Implement processes for asset tracking, maintenance, and inventory control.
  • Provide administrative support to various departments, including document management and correspondence.

Yêu cầu công việc:

Education/ Training Qualifications: College degree inBusiness Administration, or a related field.

Work Experience: 01+ years of working experience as a receptionist or in HR & Admin role

Knowledge of: Proficient in using MS Office applications

Skills (Ability to):

  • Service mindset.
  • Good communication in both Vietnamese and English.
  • Attention to detail and a professional demeanor.
  • Well-organized & multi-tasking skills.

Quyền lợi được hưởng:

Healcare package

Working time: 8am - 5pm, 2 Sats off

Shuttle bus HCM-Long Thanh-Phu My

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code