Việc làm It Support Specialist - Công Ty TNHH Vard Vũng Tàu

It Support Specialist

Công Ty TNHH Vard Vũng Tàu
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
17/06/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Địa điểm làm việc:
Bà Rịa - Vũng Tàu
Đường số 6, Khu Công nghiệp Đông Xuyên, Phường Rạch Dừa, Thành phố Vũng Tàu, Tỉnh Bà Rịa - Vũng Tàu, Việt Nam
1. Đường số 6, Khu Công nghiệp Đông Xuyên, Phường Rạch Dừa, Thành phố Vũng Tàu, Tỉnh Bà Rịa - Vũng Tàu, Việt Nam

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

Company Benefits:

- Salaries are reviewed & adjusted annually.

- A long-term career at a Professional and Dynamic working environment.

- Training to be provided locally and/ or internationally.

Key Responsibilities:

1. Technical Support & IT Services:

- As part of the support team, provide 1st and 2nd line support for various systems and technologies, working closely with colleagues in Vietnam and globally.

- Deliver daily ICT services, including:

  • 1st Level Support
  • 2nd Level Support
  • Access Management

- Register and classify incoming IT incidents, taking immediate action to restore failed services as quickly as possible. If no ad-hoc solution is available, escalate the incident to expert technical support teams.

- Process IT service requests and ensure users are kept informed.

- Collaborate with group ICT and external vendors to manage the implementation of new IT services and solutions.

- Supervise the activation and provisioning of ICT services within the yard.

2. IT Asset & Service Management:

- Ensure that the database of IT assets (workstations, tablets, mobile phones, printers, plotters, etc.), standard software, and IT services managed for Vard Vung Tau is consistently updated and maintained.

- Escalate issues to external service providers when needed to ensure efficient resolution of incidents and service requests according to agreed service levels.

Yêu cầu công việc:

Qualifications:

·Education:Bachelor’s or college degree in Information Technology or a related field.

·Experience:

o Proficiency in ICT technologies, including:

· Windows OS (clients and servers)

· Microsoft 365 (M365)

· Hybrid Azure AD, Intune

o Strong knowledge of ITSM processes based on the ITIL framework, including request, change, incident, and problem management.

·Skills & Competencies:

o Strong command of English and Vietnamese (both written and spoken).

o Excellent problem-solving and analytical skills.

o High attention to detail and accuracy.

o Customer-focused mindset with proactive support.

o Ability to multi-task and prioritize work efficiently.

o Quick learner with the ability to absorb information rapidly.

o Self-learning capability and ability to train others.

o Proactive and responsible in handling tasks.

Quyền lợi được hưởng:

- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

Công Ty TNHH Vard Vũng Tàu
Công Ty TNHH Vard Vũng Tàu
Công Ty TNHH Vard Vũng Tàu
Lĩnh vực: Đóng tàu và cấu kiện nổi
Địa chỉ: đường số 6, Khu Công nghiệp Đông Xuyên, Phường Rạch Dừa, Thành phố Vũng Tàu, Tỉnh Bà Rịa - Vũng Tàu, Việt Nam
JobsGO Banner

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code