Việc làm Extended Operations Specialist - WANEK FURNITURE CO., LTD (MY PHUOC 3 BRANCH)

Extended Operations Specialist

Chi Nhánh Công Ty TNHH Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét - Mỹ Phước 3
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
25/01/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Trên 1 năm
Yêu cầu giới tính:
N/A
Địa điểm làm việc:
Bà Rịa – Vũng Tàu
Khu Công Nghiệp Phú Mỹ 3, Phước Hòa, Tân Thành, Bà Rịa - Vũng Tàu
1. Khu Công Nghiệp Phú Mỹ 3, Phước Hòa, Tân Thành, Bà Rịa - Vũng Tàu

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

  1. Answer and address changes to customer demand
  2. Follow standard operating procedures on late cancellations, addition to tenders, etc.
  3. Answer and respond to tracking requests from customers
  4. Use HappyFox ticketing system to enter, maintain and track issues
  5. Use Mercury Gate (Transportation Management System) for tracking history and tendering information
  6. Frequent use of Excel to create, maintain and enhance reports e.g. shift change reports – to report what loads were cancelled by customers and what tenders replaced those cancellations
  7. Provide professional summaries of customer related information for US ALS team
  8. Collaborate with cross functional teams to develop action plans to meet the needs of the company and its customers
  9. Develop and maintain professional sales presentations (.ppt, .pdf, etc.) for operations support initiatives
  10. Phase 2 (these will be introduced once the basic functions of this role are mastered): oversee driver-facing tasks like managing call ins, routing activity changes, providing pickup numbers and load updates, etc.
  11. Addressing truck breakdowns, arranging hotels when appropriate, etc.
  12. Demonstrate the company’s core and growth values in performance of all job functions
  1. Excellent written communication skills (in English); good spoken English a plus
  2. Strong systems skills (use of our Ticketing System, TMS, Excel, etc.)
  3. Ability to put together tasteful reports and presentations
  4. Ability to create basic Excel models and conduct analysis
  5. Analytical abilities
  6. Maintain confidentiality
  7. Excellent time management skills
  8. Work independently as well as in a team environment

Ngành nghề: Bán hàng / Kinh doanh, Xuất nhập khẩu, Nội ngoại thất

Kinh nghiệm: 1 Năm

Cấp bậc: Nhân viên

Hình thức: Nhân viên chính thức

Địa điểm: Bà Rịa - Vũng Tàu

Yêu cầu công việc:

Yêu Cầu Công Việc
  1. Excellent written communication skills (in English); good spoken English a plus
  2. Strong systems skills (use of our Ticketing System, TMS, Excel, etc.)
  3. Ability to put together tasteful reports and presentations
  4. Ability to create basic Excel models and conduct analysis
  5. Analytical abilities
  6. Maintain confidentiality
  7. Excellent time management skills
  8. Work independently as well as in a team environment

Quyền lợi được hưởng:

- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code