Việc làm Branch IT Administrator - CÔNG TY TNHH LEGGETT & PLATT (BÀU BÀNG)

Branch IT Administrator

  • salary Mức lương: 15 - 30 triệu VNĐ
  • date Hạn nộp: (Đã hết hạn)
  • place Địa điểm: Bình Dương
CÔNG TY TNHH LEGGETT & PLATT (BÀU BÀNG)
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
10/08/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Địa điểm làm việc:
Bình Dương
Bàu Bàng, Bình Dương
1. Bàu Bàng, Bình Dương, Vietnam

Việc Làm Tương Tự

Công Ty Cổ Phần Sản Xuất Và Thương Mại Việt Mỹ Đồng Nai

Merchandiser (Biết Tiếng Hoa)

Công Ty Cổ Phần Sản Xuất Và Thương Mại Việt Mỹ Đồng Nai

Đồng Nai,... Thỏa thuận
Công Ty Cổ Phần VAKA LAND

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Theo Data Có Sẵn (LCB Từ 8TR + KYC Kinh Nghiệm) Tại Dĩ An Bình Dương

Công Ty Cổ Phần VAKA LAND

Hồ Chí Minh,... 8 - 30 triệu VNĐ
Ngân Hàng TMCP Hàng Hải Việt Nam - MSB

Chuyên Viên Quan Hệ Khách Hàng Doanh Nghiệp - RB - MSB - 1O273

Ngân Hàng TMCP Hàng Hải Việt Nam - MSB

Toàn quốc Thỏa thuận
Ngân Hàng TMCP Hàng Hải Việt Nam - MSB

Chuyên Viên Chính Quan Hệ Khách Hàng Ưu Tiên (SRM) - RB - MSB - 1O270

Ngân Hàng TMCP Hàng Hải Việt Nam - MSB

Toàn quốc Thỏa thuận
Công Ty TNHH Đầu Tư Thương Mại Dịch Vụ Địa Ốc Đại Việt

Chăm Sóc Khách Hàng (Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm)

Công Ty TNHH Đầu Tư Thương Mại Dịch Vụ Địa Ốc Đại Việt

Hồ Chí Minh,... 8 - 20 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Kết Nối Nhân Lực Worklink Việt Nam

Logistics Management - Tiếng Anh - Bình Dương

Công Ty Cổ Phần Kết Nối Nhân Lực Worklink Việt Nam

Bình Dương 18 - 20 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Kết Nối Nhân Lực Worklink Việt Nam

Logistic Management - Kcn Vsip2 Bình Dương

Công Ty Cổ Phần Kết Nối Nhân Lực Worklink Việt Nam

Bình Dương 18 - 20 triệu VNĐ
Ngân Hàng TNHH MTV Woori Việt Nam

Nhân Viên Quan Hệ Khách Hàng Cá Nhân (Retail Rm)

Ngân Hàng TNHH MTV Woori Việt Nam

Hà Nội,... Đến 100 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Tư Vấn Nhân Sự Kokoro

Nhân Viên Phiên Dịch (Tiếng Nhật N2, Kcn Bàu Bàng)

Công Ty TNHH Tư Vấn Nhân Sự Kokoro

Bình Dương Đến 17 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Tư Vấn Nhân Sự Kokoro

Nhân Viên Phiên Dịch (Tiếng Nhật N2, Kcn Bàu Bàng)

Công Ty TNHH Tư Vấn Nhân Sự Kokoro

Bình Dương Đến 17 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Tư Vấn Nhân Sự Kokoro

Nhân Viên Phiên Dịch (Tiếng Nhật N2, Kcn Bàu Bàng)

Công Ty TNHH Tư Vấn Nhân Sự Kokoro

Bình Dương Đến 17 triệu VNĐ
Công Ty Bảo Việt Nhân Thọ Bình Dương

Chuyên Viên Tư Vấn – Bảo Việt Nhân Thọ (Thu Nhập Từ 9 - 35 Triệu)

Công Ty Bảo Việt Nhân Thọ Bình Dương

Bình Dương,... 9 - 35 triệu VNĐ

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

Working location: Factory D2.02, D2.03, D2.04, D2.05 Lot C-7-CN, Road N17, Bau Bang Industrial Park Expansion, Lai Uyen Town, Bau Bang District, Binh Duong Province, Vietnam


Shuttle bus service will be provided. Candidates living in Binh Duong near the plant are preferred.



POSITION SUMMARY (Objective/Purpose of Position):

Provides fast and useful assistance for all computer applications and systems, responsible for application and hardware installation and maintenance for branch 0982.


Major Actions and Support Actions

1. Serve as a local point of contact for end users seeking technical assistance

2. Monitor and respond quickly and effectively to requests received through the IT Service Desk and adhere to SLA rules

3. Provide step-by-step training for end users and document internal procedures

4. Direct significant, unresolved, or recurring issues to the next level of support personnel

5. Provide accurate information and technical assistance support on IT products, services, software, and hardware

6. Log all service interactions and their resolutions

7. Pass on any feedback or suggestions by end users to the appropriate internal team

8. Stay current with system information, changes, and updates

9. Assist the IT team in other duties as deemed necessary

10. Travel between area facilities to support locations within the region

Yêu cầu công việc:

Educational requirements, Certifications:

• Bachelor’s degree in computer science or relevant majors

• Proficiency in English


Experience:

1-2 + years of experience in an IT Professional support role, with a focus on researching, analyzing, and interpreting system infrastructure and application problems


KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITY:

(List the MINIMUM knowledge, skills and ability required to perform the essential functions of the position):

• Tech savvy with working knowledge of current office and manufacturing software, networking, and Microsoft products with a good understanding of computer systems, mobile devices, and other tech related products

• Ability to diagnose and resolve technical issues without direct supervision

• Experience with Endpoint Central and ServiceNow a plus

• Proficiency in English

• Customer-oriented and ability to stay calm under pressure

• Strong communication and organizational skills

• Must have the ability to adapt quickly

• Keen attention to detail, memory of patterns, and interest in problem solving

• Ability to lift up to 45 lbs.

Quyền lợi được hưởng:

Competitive compensation and benefits programs
Employee engagement initiatives
Canteen management
Administrative support for various tasks

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code