Azure Support Engineer (IT Background - English Fluent - Up To 24M)

  • salary Mức lương: 16 - 23 triệu VNĐ
  • date Hạn nộp: 21/09/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Itechwx Company Limited
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
21/08/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Chuyên môn:
Cloud (AWS/Azure), IT Support
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
The Sun Avenue, 28 Mai Chí Thọ, Phường An Khánh, TP.HCM
1. The Sun Avenue, 28 Mai Chí Thọ, Phường An Khánh, TP.HCM
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

• Review issues and contacts customers to understand issues. Ensures customers stay informed as to the

status/solution of their issue. Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help

resolve customer issues.

• Resolve or escalate multiple and varied customer issues. Documents technical work and research.

• Analyze problems and develops solutions for customer needs using log analysis and other proprietary tools.

• Collaborate on cross-team and cross-product technical issues by working with resources from other groups as

needed to resolve moderately complex customer issues.

• Attend readiness training and non-technical training to ensure that they become proficient in support topics.

Product/Process Improvement

• Provide feedback to improve products to more senior engineers or technical advisors.

• Identifie potential defects and escalates to more senior engineers to resolve.

• Use automated tools to deliver solutions for a wide range of issues. Provides feedback on how to improve

automated tools.

• Follow processes provided by the business.

• Attend case triage meetings or case discussions to collaborate and share ideas to resolve problems

Yêu cầu công việc:

Must Have:

• Open to Freshers – only requires fluency in English (~IELTS Speaking 6.5+).

• Priority given to candidates with customer service experience or a strong customer-oriented mindset.

• Willingness to work in shifts and work night shifts

• 5 days work week, 2 unfixed days off (9 hours a day, consisting of 8 hours of work and 1 hour for breaks)

Nice To Have:

• Having a background or working experience in IT/Technical/Engineering/Networking & IT/Cybersecurity

& Cloud Security/Automation is an advantage

Quyền lợi được hưởng:

Once a year
20 days (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
Laptop provided.

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code