Việc làm Technical Support Engineer - AVEPOINT VIETNAM COMPANY LTD.

Technical Support Engineer

Công Ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Avepoint Việt Nam
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Cao Đẳng
Ngày đăng tuyển:
03/10/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng tuyển:
20
Yêu cầu giới tính:
Nữ
Địa điểm làm việc:
Hà Nội, Đà Nẵng
1. Artemis, Số 3 Lê Trọng Tấn, Phương Liệt, Thanh Xuân
2. Vinh Trung Plaza, No. 255-257 Hung Vuong, Vinh Trung, Thanh Khê

Việc Làm Tương Tự

Công Ty TNHH Giải Pháp Sức Khỏe

Nhân Viên Kỹ Thuật [ Sửa Chữa Ghế Massage ]

Công Ty TNHH Giải Pháp Sức Khỏe

Hà Nội 10 - 15 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Xây Dựng Và Công Nghệ Việt Nhật

Nhân Viên Bảo Trì Điện Lạnh Và Thủy Lực

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Xây Dựng Và Công Nghệ Việt Nhật

Hà Nội 12 - 16 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Thuê Nhanh

Hỗ Trợ Kỹ Thuật

Công Ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Thuê Nhanh

Hồ Chí Minh,... Đến 15 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Giáo Dục ASKTraining Viet Nam

Chuyên Viên Quản Trị Hệ Thống Công Nghệ (Admin Công Nghệ)

Công Ty Cổ Phần Giáo Dục ASKTraining Viet Nam

Hà Nội Từ 10 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Thuê Nhanh

NHÂN VIÊN HỖ TRỢ KỸ THUẬT

Công Ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Thuê Nhanh

Hà Nội Đến 15 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Giải Pháp Quốc Tế

Nhân Viên Kỹ Thuật (Cài Đặt, Sửa Chữa, HDSD Màn Hình Led)

Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Giải Pháp Quốc Tế

Hà Nội 13 - 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Kỹ Sư QA (26780)

Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Hà Nội 20 - 25 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Ứng Dụng Arabica Việt Nam

Nhân Viên Vận Hành Khai Thác

Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Ứng Dụng Arabica Việt Nam

Hà Nội Thỏa thuận
Công Ty TNHH Giải Pháp Sức Khỏe

Nhân Viên Kỹ Thuật - Sửa Chữa Ghế Massage [ Thu Nhập 10 - 15 Triệu ]

Công Ty TNHH Giải Pháp Sức Khỏe

Hà Nội 10 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

QAc Engineer (Hanoi) (26780)

Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Hà Nội 20 - 25 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Air Filtech

Kỹ Thuật Viên HVAC - Sp Lọc, Xử Lý Không Khí

Công Ty Cổ Phần Air Filtech

Hà Nội,... Đến 15 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Công Nghệ Ommani

Chuyên Gia An Toàn Thông Tin

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Công Nghệ Ommani

Hà Nội 20 - 35 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

What will you be doing?

As a technical support Engineer, you provide Level 1 and Level 2 Support to existing clients, serve as a primary contact to identify, troubleshoot and to provide resolutions to the reported issues. Your job is to work closely with R& Team by conducting preliminary investigations i.e., replicating the reported issues raised and communicate to the support software engineers and Quality assurance engineers of your findings to facilitate in bug fixing.

Your responsibilities will include:

  • Being a representative for project-specific customer technical inquiries and issues that you will take ownership and bring resolution.
  • Ensure customer satisfaction in Project Support and Maintenance
  • Collect information and perform deep-dive analysis, diagnosis, and troubleshooting
  • Commit to SLA for response and resolution, troubleshoot and perform root cause analysis of technical issues
  • Manages the status of issues raised and ensure they are resolved effectively in a timely manner.
  • Continually evaluate existing processes to streamline and enhance customer support activities.
  • Manage and keep tracks of change requests, bug fixes status and system updates deployments documentations.
  • Prepare weekly statistic reports and able to present professionally in the weekly progress meetings with clients.
  • Prepare and keep track of user manuals documentation and versions as well as release notes for upcoming enhancement releases.
  • Conduct training / hand-holding sessions with users and to guide them to troubleshoot the system to resolve software issues or problems
  • Generate reports and write documentation, e.g. maintenance guide, monthly case report

Yêu cầu công việc:

  • Min Diploma in Information Technology/Computer Science/ Computer Engineering
  • Preferably > 1 year experience in IT Industry managing large-scale applications support
  • Strong technical development background and experience with full project lifecycle.
  • Pro-active, customer-focused, and comfortable dealing with clients/vendors directly.
  • Excellent communication skills and the ability to interact professionally with a diverse group, executives, managers, and subject matter experts.
  • Highly energetic, motivated team player, able to work under tight timelines and pressure to participate in digital transformation journey
  • Good interpersonal skills, resourceful, take ownership
  • Organized, meticulous, and able to work independently
  • Strong analytical and troubleshooting skills
  • Delivered B2B services effectively and efficiently, aware of service management preferred.
  • Preference given to vendor–based software delivery experiences.
  • Experience in Software Development and Microsoft SQL Server will be an advantage
  • Able to converse with mandarin speaking clients.

Quyền lợi được hưởng:

5-day workweek, Saturdays and Sundays off

Young & vibrant working environment with great career development opportunities

Provide adequate equipment to support work.

Social insurance, medical insurance, unemployment insurance, are based on actual salary

Probation: Receive 100% salary.

Competitive salary, negotiable during the interview process.

Regular team-building events & internal activities.

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code